Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



23 januari, 2011

"Lady in Pink"

Laat ik beginnen over de layout van mijn blog.
Hier wordt op dit moment aan gewerkt en hoop jullie snel een nieuwe layout te tonen!~
                           ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hier weer een nieuwe creatie, het is een aanvulling op het tasje van gister.
Ook deze is gemaakt met de lady serie van Kanban.
Voor het maken van een snelle maar leuke en originele kaart is het een geweldige serie.
Natuurlijk aan geschaft bij Syta van Gelderen.

                                                       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Voor nu nog een fijne avond,
en natuurlijk ga ik mijn best weer doen om jullie morgen een nieuwe creatie te laten zien.

Groetjes Noriko

                                                    

1 opmerking:

Anoniem zei

Een reactie achter laten doe ik zeker.
Want dit is vak werk helemaal top.
Hopelijk Kun je nog veel laten zien.
Dit is een plek op favorieten waard.
gr zus leen