Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



17 februari, 2011

"Embossing"


Hallo allemaal,
~~~~~~~~~~~~~~~
Ook deze kaart is er nog een uit de voorraad doos.
Ik had hem al eerder deze week gemaakt, en op de foto gezet.
En dat komt nu met zo'n hand mooi van pas!!!!

De kaart is gevouwen van een linnen A5 karton in cremé kleur.
Ik heb de vouw aan de boven kant gehouden.
De ene helft van de kaart heb ik in de nieuwe embossing-stans mal gelegd van Marianne design.
Je heb dan meteen een hele mooie chique ondergrond.
De kaart heeft dan weinig meer nodig.


Ik heb ervoor gekozen om achter de open gewerkte delen een kanten stofje te plakken.
Om de binnen kant van de kaart af te werken heb ik een half A5 linnen karton in dezelfde kleur achter de stof geplakt.
De tulpen mand is een plaatje van Mattie van Marianne Design.
Samen met de knipvellen van Marieke één van mijn favorieten.
Achter het plaatje heb ik een swirl geplakt.
De linker vlinder is er één uit de serie van Joy, de rechter vlinder is er een van Marianne.


De label is een pons en erg leuk te gebruiken om een felicitatie sticker of stempel op te verwerken.
Een klein bloemetje en strikje geven net dat extraatje aan het geheel, maar houden het toch eenvoudig.

Voor morgen heb ik ook nog een kaart in de crea doos zitten.
Want freubelen met zo'n hand gaat eerlijk gezegd niet echt makkelijk.
Dus ik eindig maar met tot morgen!

Bedankt voor het langskomen en jullie reactie's.
Groetjes Noriko


1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Noriko
XXXXXXXXXXX

Het is echt weer top wat je laat zien.
Hopelijk is de crea trommel nog niet leeg.
Het is helemaal top.

gr Leen