Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



23 februari, 2011

"Kerst Snoesje"


Hallo allemaal!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~
Wilde even laten weten dat ik het hartstikke leuk vind om te zien dat mijn weblog iedere dag zo vaak bezocht word.
Doe ook mijn best om iedere dag een nieuwe creatie te laten zien,
zodat jullie lekker nieuwsgierig blijven wat er weer op zal staan!!!!
De foto van deze kaart is niet helemaal top.
Ik heb hem al een tijdje terug genomen met mijn mobiel.
Maar ik vond het model erg leuk en wilde hem laten zien.
Ik heb een licht blauw A5 linnen karton in 2 gelijke vlakken verdeeld en gerild.
Aan beide zijkanten heb ik een rand gerild op 1 cm.
De onderkant heb ik ook op 1 cm gerild en naar binnen gevouwen.


Op de randen heb ik dubbelzijdig tape geplakt en dit dichtgeplakt.
Zo ontstaat er één enveloppe.
Aan de open kant van de enveloppe heb ik een half rondje uitgeknipt zodat er een opening ontstaat om de kaart eruit te halen.
Binnen in de enveloppe heb ik ook een linnen blauwe kaart gestoken welke bewerkt is met design papier.
Op de enveloppe zit een lange strook design papier waarvan de hoeken zijn afgerond met een pons, en de randen zijn bewerkt met een inktpad.
Hier overheen zit schuin een label van een nestabilitie.
De sterren zijn transparante stickers, door deze op verschillende papier soorten te plakken en weer uit te knippen krijg je een apart effect.
Het 3D plaatje is er een van Marianne Design.
Het zijn de "Snoesjes" .
De kaart is afgewerkt met een strikje en wat zacht blauwe bloemenpailletten met wat strass steentjes.

Alvast Fijne Feestdagen!!!!!!!
Al duurt het nog even.

Groetjes Noriko

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Even een reactie op Snoesje.
Nou het is weer echt een Snoesje van de week hoor.
Echt heel leuk.
Tot de volgede reactie.
gr Leen