Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



16 februari, 2011

"Kerst"


HoiHoi,,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na een klein ongevalletje een beetje onthand.
Heb met mijn hand tussen een metalen deur gezeten.
Na een bezoekje aan de dokter en het ziekenhuis mag ik nu een aantal dagen mijn hand niet belasten.
Gelukkig heb ik nog wat kaarten op voorraad en kan ik toch nog wat laten zien.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag maar weer eens een kerstkaart!!!!!!!
Voor we het weten gaan de kerstkaarten alweer op de bus.
Dus voor degene die ze zelf maken:
Je kan er niet vroeg genoeg aan beginnen!!!!
Want klaar is maar klaar!
~~~~~~~~~~
Voor deze kaart heb ik standaard kaart karton gebruikt van 10.5 bij 29.5.
De aparte maat zorgt ervoor dat het wel in een standaard enveloppe past.
Maar doordat de vouw anders zit geeft dit wel weer een aparte look aan de kaart.
Ik heb ervoor gekozen om de vouw aan de onderkant te houden.
Door er een bestaand label op te leggen en deze over te trekken en de kaart aan de onderkant aan elkaar te laten, krijg je een dubbel label.
Het label zit door middel van het strikje aan de boven kant dicht.
Het label heb ik nog een keer uit design papier geknipt maar door deze aan de onderkant korter af te knippen, is hij exact het zelfde alleen korter!
Het ovaaltje dat achter het plaatje zit is een malletje van Joy.
Verder heb is een strook uit design papier geknipt en aan beide zijde een hulst rand geponst met de pons van Martha Stuwart.
Het plaatje is een stansvel van Janneke Brinkman.


Het geheel is afgewerkt met lintjes, strikjes, pareltjes. pailletten en strass steentjes.
Alle materialen zijn te verkrijgen bij Syta van Gelderen.
Leuk dat je weer even kwam kijken.

Tot de volgende keer.
Groetjes Noriko

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Noriko
xxxxxxxxxx

Wat is het weer een plaatje van een kaart.
Het is iedere keer een verassing van wat staat er nu weer op.
Heel leuk.

gr. Leen