Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



22 februari, 2011

"Morehead meisje"


Hallo allemaal!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag heb ik een Morehead plaatje gebruikt.
En zeg nou eerlijk is het geen schatje!
Ik blijf de plaatjes erg leuk vinden met die kindertjes.
Ik heb het onder trappetje van een smalle kaart gemaakt van 10.5 bij 29.5 cm.
De staande kaart erop is een halve A5.
Deze heb ik geembosd en de hoeken met een hoekpons bewerkt.
De embos afdruk heb ik met een inktpad bewerkt.
Hierop zitten een aantal stroken design papier die ik uitgestanst heb met verschillende nestabilitie's.
De randen hiervan zijn weer bewerkt met een inktpad.

Het borduur patroontje heb ik op een strookje design papier geprikt, en geborduurd.
Tussen ieder patroontje zit een rijstkorrel geborduurd.
De vlinder is van Joy.
De bloem heb ik uitgestanst met een pons en hierop zit een organza bloem geplakt.
De zacht blauwe bloemen pailletten zijn afgewerkt met zacht groene pareltjes.

Ik hoop dat jullie het morehead meisje net zo lief vinden als ik haar vind.
Laat het maar even weten!!!!
Dit kan door onder dit bericht op reactie te klikken, je bericht te tikken en alleen te kiezen voor optie anoniem en verzenden.

Bedankt voor het langskomen.
Groetjes Noriko


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~
Wat is het weer een leuk kaartje.
Echt leuk en rustig.

gr Leen

Anoniem zei

hoi zus

het is echt een lief fijn kaartje

Han

Anoniem zei

hoi noriko
je kaarten zijn weer erg mooi.
het boodschappenboekje ook.
hoe gaat het met je arm.
degroetjes van joop en marijke.