Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



19 februari, 2011

"Pierrot in zwar-wit"



Goedemorgen Allemaal!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~
Leuk dat jullie weer even komen kijken.
Sorry dat ik gister een dagje heb over geslagen.
De pijn nam in de avond erg toe en zag het niet meer zitten om nog achter de computer te gaan.
Nu ben ik een beetje vroeg zodat jullie er extra van kunnen genieten!!!!!!
Het is een Pierrot trapkaart geworden.


De achtergrond van de foto is niet zo mooi, deze foto's heb ik toen de kaarten klaar waren even snel met mijn telefoon gemaakt.


Op de foto hier onder is te zien dat ook ik wel eens handen te kort kom.
Op zo'n moment bieden deze kleine knijpertjes een uit komst.
De kaart is heel simpel.
Ik heb van zwart linnen een trapje gevouwen.
Op de voorste tree zit het plaatje wat ik heb verstevigd door er een zwart ovaal achter te plakken.
Hier tussen heb ik de swirl en het ornamentje geplakt.
Op het 3D plaatje zit het bloemetje met pareldraadjes geplakt.
Op de achterste tree komen twee langwerpige stroken karton waarvan de hoeken zijn afgerond met een pons.
Tussen beide stroken plak je een lange smalle witte strook welke je later lang het  achterste karton op maat afknipt.
Over de voorste strook zit een rand door rijgkant.
met een rolletje papier.
Dit heb ik uit een stukje afval papier gescheurd en opgerold.
Hierom heen zit een zwart lintje van smal zwart satijn band.


Ook deze kaart kun je naar eigen idee afwerken.
Ik heb ervoor gekozen omdat te doen met zwarte bloemen- pailletten waar ik een parel steentje heb opgeplakt.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
En hoop natuurlijk weer op veel reactie's
Voor iedereen een fijne zaterdag gewenst!!!!!!!

Groetjes Noriko

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko
***********
Wat is het plaatje van een kaart.
Heel leuk.
Een heel fijn weekend met z'n allen.

gr Leen

Anoniem zei

Hoi Noriko,

Wat een prachtig geheel, alles past precies bij elkaar.
Super gedaan weer.

Groetjes en een fijn weekend,

Jan en Alie