Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



05 maart, 2011

"Nieuwe Baan"


Zoals beloofd is hier dan mijn opdrachtje!!!!!
Mijn buuffie had om een kaart gevraagd voor een vriendin die een nieuwe baan heeft.
Nou dit is hem dan geworden!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik had een pakketje van Kanban.
Dit bestaat uit één kaart met geweldige opdruk.
Hierbij zaten een aantal sier randen, vlinders, bloemetjes, en diverse plaatjes.
Als eerste heb ik op de kaart een taart onderzettertje geplakt, welke ik bewerkt heb met een inktpad.
Hierover heen heb ik verticaal de brede rand met bloemen geplakt.
Horizontaal over de gehele breedte heb ik een lila kantje geplakt en hierover heen een lila glitter randje wat ook in het pakket zat.


Hierna is eigenlijk je ondergrond al af.
De kaart is van zichzelf al druk bewerkt, dus de randjes, kantje en taart onderzetter is voor de ondergrond al voldoende.
Vervolgens heb ik de stapel met cadeaudozen erop geplakt.
Hierna heb ik de bloemen en de vlinder erop geplakt.
Aan de linker zijkant heb ik in de vouw van de kaart een kleine snede gemaakt en heb hier een organza lintje met bloemenkraaltjes door heen geregen.
Aan de rechterkant heb ik van kartonnen letters het woord "Job"
geplakt.


 Hier een aantal close-up foto's van de kaart.
Wil je de afbeeldingen vergroot bekijken, klik dan even op de foto.





Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden, maar ben wel benieuwd naar jullie reactie!!!!!
Morgen ga ik weer proberen om een aantal uurtjes creatief te zijn, maar wat ik ga maken en op mijn blog ga plaatsen is nog even een verrassing.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Voor morgen een fijne zondag en tot snel.
Groetjes Noriko

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Noriko
###########

Wat een leuk fleurig kaartje.
De kleuren heel leuk ,zacht en rustig van kleur.
Vandaag een rustige dag gewenst met je beide mannentjes.

gr Leen