Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



10 maart, 2011

"Nieuwe Woning"


Ik heb maar weer eens een kaartje gemaakt voor een nieuwe woning!
Het kaartje is lekker vel van kleur.
Een beetje ala "pip" stijl.
En wat zijn de vogelkooitjes van Marianne toch weer enig om hier voor te gebruiken.
Het kooitje in combinatie met de nestabilitie sleutel is een mooie combi voor een nieuwe woning kaart.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De kaart is een vierkante cerise rode linnen kaart.
Het achtergrond velletje heb ik gescheurd en de randen met inkt bewerkt.
Ik heb hem schuin op de kaart geplakt, hierdoor steken de hoeken over de kaart en heb deze omgevouwen naar de achterkant voor een speels effect.
Van de voorkant heb ik de helft af gesneden, zodat je ook goed ziet wat er in de kaart gebeurt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De 3D afbeelding is een stansvel van Studio Light.
Bij deze vellen zijn ook de frame's te krijgen.
Ze zijn te koop in het zilver of goudkleurig.
De afbeelding heb wat weg van een poezië plaatje en doet nostalgisch aan, de kleuren combinatie zorgt voor een modern pip tintje.
Zo zie je maar dat je heel goed meerdere stijlen kan combineren.
~~~~~~~~~~~~~~~~

Hieronder een close-upje van de binnenkant.
Achter het designpapier zit een roze linnen strook, welke ik met de hartjes pons  van Martha Stuwart heb bewerkt.
Ik heb met een embossingmal de muzieknootjes er in gemaakt  met de Joy Trouvaille machine en deze met een inktpad bewerkt.
Natuurlijk mogen bloemen, swirls en een strikje in deze stijl niet ontbreken.
~~~~~~~~~~~~

Ik ga nog weer even verder met mijn opdracht.
Het zijn cadeaubonnen voor een kapsalon, maar ik ben er nog niet helemaal te vrede over, dus ga me er nog weer even over buigen en wie weet.............

Natuurlijk hoop ik weer reactie's te ontvangen, dit kan door onder het bericht op reactie te klikken.
Ook vind ik het leuk als je volger van mijn blog word.

Voor iedereen nog een fijne avond en tot snel!!!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Groetjes Noriko


Ook de materialen voor deze kaart zijn te koop bij
Syta van Gelderen.
Kijk op:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko
###########
Wat is het een heel leuk schatig _ kaartje.
Weer een leuke kleuren combinatie _
en model.
Hij is weer helemaal Toppppppppppp.
gr Leen

Unknown zei

Hallo Noriko,
Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt, je wordt er helemaal vrolijk van. Superleuk.
Liefs MArjon

Adrie zei

Hallo Noriko.Ik kwam je tegen bij de reactie's van Anita.Werd nieuwschierig en ben eens gaan kijken.Je maakt erg vrolijke kaarten , heel erg kleurrijk.Ik zag dat je nog maar pas begonnen bent , en nog maar een paar volgers,dus dacht daar moet ik maar eens wat aan doen.Veel succes verder met je blog.
Groetjes Adrie