Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



18 april, 2011

"Airport"



Goedenavond!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Voor vandaag heb ik een kaart die ik als opdracht mocht maken!!
Wel had de opdrachtgever een aantal wensen.
Het moest een herenkaart worden, met niet te veel tierlantijnen.
Maar het moest met vliegtuigen te maken hebben.
Na wat zoeken tussen mijn knipvellen vond ik deze van Marianne.
Als je dit plaatje dan ziet moet het wel een beetje oud aan doen en in dezelfde tinten blijven.
Het malletje dat achter het plaatje zit is een nestabilitie.
Het goud bruine oplegvel heb ik met een embos mal bewerkt en heb vervolgens het inktpad er overheen gehaald.
Door het papier te scheuren en met een inktpad te bewerken krijg je toch een wat verouderde look!!
Gelukkig had ik nog wel lint en bloemen in de kleur.
Anders word hij helemaal zo kaal.


Ik vind hem zelf best wel aardig gelukt en voldoen aan de eisen!!
Ik ga weer snel veder met mijn uitnodigingen!!
Laten jullie me even weten wat je er van vind.

Bedankt weer!!
Groetjes Noriko



6 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Je opdracht lijkt me zeker gelukt.
Echt een mannen kaart.
Echt zoals hij moest zijn.

Gr Leen

Riet zei

Wat een prachtige kaart Noriko.

Liefs Riet.

Martha zei

Een heel mooi kaartje is het geworden!!
Groetjes,
Martha

Creation by Heart zei

Tjonge Noriko, dat je dat kunt zeg. Een kaart maken in opdracht en al die wensen erbij. Ik zou er zenuwachtig van worden. Petje af hoor, ik vind hem helemaal gelukt.
Lieve Groetjes,
Henny B.

Dora zei

Het is niet altijd makkelijk iets in opdracht maken maar je hebt er een top werkje van gemaakt!

Anoniem zei

ik vind je verhalen wat te lang en helaas wat slechte foto's ondanks dat ik dit wel een leuk idee lijk te vinden.