Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



02 april, 2011

"Black and Purple"


Hallo!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~
We gaan het nu opnieuw proberen!!!!
Gister avond lukte het niet om een bericht te publiceren.
Ik denk dat er een storing is geweest.
Maar nu blijkt het dan toch opgelost te zijn en gaan we het opnieuw proberen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag een "echte" dames kaart.
Het is een kaart uit het blad "Mijn Hobbykaart".
Ik heb hem alleen naar eigen stijl aangekleed.
De ondergrond van de kaart is dan ook niet wit zoals in het boek is aangegeven maar zilver.
Veder heb ik er een aantal swirl stickers in het zwart opgeplakt.
Op elke hoek zit een zilveren paillet steen.
Stoffen bloemetjes in bijpassende kleuren een lila vlinder en een lila - wit geruit strikje zijn voldoende voor de afwerking.



Al is de kaart vrij simpel van vorm, vind ik hem door het bijpassende dessinpapier toch erg stijl vol.

Ik ga nu nog even wat in huis doen, zodat ik vanmiddag nog even lekker kan genieten van het mooie weer!!!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zonnige dag toe.
Geniet van het mooi weer!!!!!

Bedankt voor het langskomen en tot snel.
Groetjes Noriko



6 opmerkingen:

Noriko zei

Hallo allemaal,
Via dit bericht wil iedereen bedanken voor jullie lieve en spontane reactie's.
Ook mijn buitenlandse gasten bedankt voor het bezoeken en reageren op mijn blog.
Groetjes Noriko

Anoniem zei

Hoi Noriko
```````````
Het is nu dus wel gelukt.
Wat is dit weer een lief,fijn,zacht van kleur kaartje geworden.
Hij is helemaal TOPPPPPPPPPPPPP.

Gr Leen

Marlies zei

Een hele mooie kaart!! Prachtige details!
groetjes, Marlies

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Geweldig mooi meid.

Groetjes van Ineke

Corine van der Zee zei

Super kaartje weer! Groetjes en fijn weekend,

Corine

Anoniem zei

Hoi Noriko,

hij is weer geslaagd!!!
Heeeeeeeeeeel mooi.
Gr. Hendrien.