Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



05 april, 2011

"Deurhanger"



Hoi hoi!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gezellig dat je weer even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Na wat oponthoud ben ik hier dan met mijn deurhanger.
Ik zag deze hanger op een info tafel liggen en dacht daar kan ik wel wat mee!!!!!!!!!
Ik heb hem overgetrokken op A4 parelmoer papier en hem uit geknipt.
Uit een A4 passen er precies 2 uit.


 Omdat mijn Joy trouvaille het vanavond heeft begeven moet ik het doen zonder malletjes.
Er is een tandwiel afgebroken, en ja ik baal als een .........
Man lief zit in de metaal en gaat via zijn werk even kijken of hij aan een tandwiel kan komen.

De groene vlinder had ik nog liggen van een vorige kaart.
Hij paste precies qua kleur bij het geheel.
Om de hanger toch te vullen heb ik verschillende stroken dessinpapier gebruikt en een taart onderzettertje.
Ik heb een organza zakje gevuld met wat schudkraaltjes.



Zelf vind ik hem toch nog best aardig gelukt.
Al is het niet helemaal zoals ik het in me hoofd had.
Niet getreurd ik heb er nog één liggen, deze wil ik maken voor een babykamerdeur.
Dus wacht ik maar even tot ik weer kan draaien met mijn Joy.


De materialen voor een mannenkaart heb ik allemaal al klaar liggen.
Dus gaan ik deze morgen maar proberen te maken.
Zal mijn best doen om morgen weer een nieuwe kaart te plaatsen, en anders haal ik nog wel wat uit de "oude doos"

Bedankt voor het langskomen en tot morgen?????????

Groetjes Noriko



6 opmerkingen:

Noriko zei

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind het erg leuk om ze te lezen.
Groetjes Noriko

Anoniem zei

Hoi Noriko.
~~~~~~~~~~~~

Wat is dit leuk.
De kleurtjes,helemaal te gek.

Gr leen

Tini zei

Heel mooi gedaan, ondanks alles toch een geweldig resultaat. Wat is dat ding dan snel kapot! Fijn dat je man het kan maken.

Gr. Tini

Monie zei

Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog Noriko. Jij maakt ook hele mooie dingen , het was een gezellig bezoekje!. Groetjes van Monie

Marlies zei

Wat een prachtige deurhanger! super mooi!
groetjes, Marlies

Pet73 zei

Very beautiful! Love the friendly colours!
BTW, thank you for visiting my little blog :)!