Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



15 april, 2011

"Sterkte"



Hallo allemaal!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat leuk dat jullie er weer zijn.
De notitie blokjes zijn nog niet af.
Ik heb vandaag weinig tijd gehad om wat te creatieve, dus heb ik maar weer een creatie uit de oude doos gepakt om toch wat op mijn blog te zetten.

Enige tijd geleden heb ik deze sterkte kaart gemaakt.
De kleur van de foto wijkt iets af, omdat het papier in de bloem parelmoer met rozen opdruk is.
Dit is gaan reflecteren in de camera.
Ook zijn de pailletten anders van kleur.
Deze zijn transparant maar lijken nu wel groen.
Ik heb linnen karton gebruikt in het donker blauw.
Hierop zitten twee soorten designpapier.
Het bovenste designpapier lijkt net echt gehaakt kant.
Dit komt uit een blok van Marianne vandaan.
Door het kant heb ik wit satijn lint geregen en afgewerkt met een strikje.
De bloem is een fleximal van Marianne.
De randjes heb ik geprikt en vervolgens geborduurd.
Het gat in de midden is bewerkt met parelmoer papier met rozen opdruk van Le Suh.
Het plaatje is van Marieke.
De bloem en de pailletten maken het af.


Op het rozen papier zit een witte tekst sticker met sterkte.
Al deze en nog véééél meer artikelen zijn te koop bij Syta van gelderen.
Het is dan ook zeker de moeite waard om haar webshop te bekijken.
Of morgen een kijkje te nemen op de braderie in Purmerend.
Wij staan in winkelcentrum "Meerland"

Dus wie weet tot morgen op de braderie.
En anders tot ziens op mijn blog.

Groetjes Noriko





7 opmerkingen:

Noriko zei

Bedankt voor jullie leuke berichtjes.
Het is super om zoveel berichtjes en kijkers op mijn blog te ontvangen.
Voor iedereen een fijn weekend en tot snel.
Groetjes Noriko

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~
Wat een mooie rustige kaart.
Even als de kleur.
Heel mooi.

Gr Leen

Creation by Heart zei

Hoi Noriko,
Ja, ik ken het verschijnsel van paarlemoer dat van kleur verandert bij het fotograferen, maar ik geloof dat het kaartje in het echt nog mooier is dan nu. En die vind ik al zo mooi.(ook al is ie uit de oude doos,waar ik overigens best wel eens in zou willen kijken:))
Lieve groeten,
Henny B:)

Dora zei

Een prachtkaartje!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Noriko.

Liefs Riet.

Jitske zei

Leuk dat je ook volger geworden bent bij mij, Noriko,
Groetjes Jitske

Anoniem zei

Hang er een label aan met condolenace en ik zou die zo gebruiken