Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



25 april, 2011

"Tasje Naturel"



Goedenavond!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat was het weer een schitterende dag vandaag.
Ook ik vond het moeilijk me er toe te zetten om in mijn hobbykamer aan de gang te gaan.
Ik heb gister en vandaag lekker in de zon zitten knippen.

Toch heb ik net nog even dit tasje afgemaakt.


Zoals ik van de week al schreef heb ik het tasje ook nog gemaakt in de serie net als het boodschappenblokje en de deurhanger.
Morgen volgt nog de bijpassende kaart.
Ook hier moet ik nog even de laatste hand aan leggen.


Hierboven twee kleine detail foto's.
Als je er op klikt worden ze vergroot.


Ook nu ben ik weer benieuwd naar jullie reactie.
Voor iedereen nog een fijne avond.
Bedankt voor het langskomen.

Groetjes Noriko



8 opmerkingen:

Noriko zei

Hallo allemaal!!
Bedankt voor jullie leuke en lieve berichtjes die jullie achterlaten.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Noriko

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
```````````

Wat een schatig tasje is het geworden.
Ook de kleur heel zomers.
Echt heel lief.

Gr Leen

Dora zei

Ow wat mooi met die zachte kleuren!

Marlies zei

Wat een super mooie tasje is dit geworden!! Prachtig!
groetjes, Marlies

Martha zei

Dit is een schitterend tasje is dit!

Creation by Heart zei

Hallo Noriko,
Ohh wat mooi, zo fragiel en toch heeft het ook wel body.
't Is een feest om zo iets moois te krijgen,(ook als er niets in zit:))
Liefs uit Lemmer,
Henny B:)

Riet zei

Schitterend tasje Noriko,prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Pet73 zei

What a wonderful bag! Very elegant and beautiful!