Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



13 april, 2011

"Vintage meisje"



Hallo allemaal!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier zijn we weer met een nieuwe kaart.
Voor vandaag heb ik een vintage kaart gemaakt.
En ook deze komt uit het blad "Mijn Hobbykaart"


Ook deze kaart heb ik naar eigen idee gemaakt.
Het roze vierkante designpapier, de tekst cirkels en het labeltje komen uit het blad.
Veder heb ik designpapier gebruikt van K&Company uit het blok Julianne.




Ook heb ik gekozen voor een groene onderkaart i.p.v. wit, wat ze in het boek aangeven.


De parels en de strook met kant en lint heb ik naar eigen idee toegevoegd.
Wel heb ik er weer voor gekozen om het in deze twee tinten te houden.


Ik hoop dat jullie het kaartje weer leuk vinden.
Ik wacht weer vol smart op jullie reactie.
Het is erg leuk om ze te lezen!!

Ik ga weer snel verder met de volgende kaart.
Ik hoop jullie morgen weer te zien.

Bedankt voor het langskomen!!
Groetjes Noriko



12 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Noriko,
Heel erg MOOI dit kaartje zo in de kleuren groen en roze. En dat doen we toch bijna allemaal......inspiratie opdoen bij een ander en een eigen draai geven aan de kaart...SUPER.
Liefs Wilma

Creation by Heart zei

Hallo Noriko, via het blog van Tiets kwam ik bij jou terecht. Wat maak jij een mooie kaarten. Wat bijzonder dat je elke dag een kaartje maakt. Waar haal je de inspiratie vandaan??

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~

Wat een lieve rustige kaart.
Ook wat de kleur betreft.
Heel mooi Topppppppppppppp.

Gr Leen

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een prachtige kaart. De kleuren en compositie heel erg mooi.
groetjes Marja

Loes Oorschot zei

Dit is schitterend! Prachtig van kleur en heel erg mooi versierd. Heel leuk om naar te kijken!

Groetjes, Loes

Pet73 zei

Your've been busy like a bee!

This is very beautiful! Love the style!

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko wat is dit schitterend gemaakt.

Leuk he dat vintage?

Groetjes van Ineke

Dora zei

Heel erg mooi!

Agnes zei

Schitterend kaartje!
Mooie kleurencombinatie, ik vind helemaal top!!
groetjes, Agnes

Marlies zei

Wat een prachtige kaart, hele mooie kleuren, en in vintagestijl, net wat ik mooi vind!
groetjes, Marlies

Riet zei

Schitterend gemaakt Noriko,lief plaatje,mooi papier en details.
Liefs Riet.

Martha zei

Een schitterend kaartje is dit!!!