Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



20 mei, 2011

"Easel theepot"



Hoihoi!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat leuk dat er weer nieuwe volgers zich hebben aangemeld.
"Welkom"
Bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes die weer zijn achter gelaten op mijn blog!!

Zo als ik al vertelde ging ik stoeien met een theepot.
Ik had het idee om hier een easelkaart van te maken en
"voila"
Daar is ie dan!!

Een aantal jaren geleden werden deze kaarten volop verkocht en gebruikt.
Ik heb er nog een aantal liggen in verschillende soorten.
Wilde er iets meedoen maar even meer in de tijd van nu.
Een "Easel theepot" was geboren. 

 De foto hierboven laat goed de achterkant zien.
De kaart bestaat eigenlijk uit 1.5 halve theepotkaart.
De creme kaart is 1 kaart, waarvan het deel dat als standaard dient de schenktuit en handgreep vanaf geknipt zijn.
De groene theepot is de helft van een kaart welke erop geplakt is.










                     Hierboven weer een aantal detail foto's.
De theepotten heb ik voorzien van verschillende soorten designpapier.
Verder heb ik lint, bloemen, kanten onderzetter en pareldraad gebruikt.
De vlinder en hartjes zijn uit geponst met de creatable van MD.
Natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Lees alle reactie's met veel plezier.

Bedankt voor het langskomen en tot gauw!!

Groetjes Noriko





17 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Ik blijf het zeggen, ik kijk met veel plezier naar je blog, en ik vind je Theepot-kaart echt helemaal geweldig, die mag er zijn, zeker bij een kopje thee :)
Grtjs Erica

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
```````````
Wat is dit lief zeg.
En de kleur zo lekker zomers.
Echt geweldig mooi gemaakt.
Maak er een leuk fijn weekend van.


Gr Leen

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko wat een geweldig leuk idee is dit. Ik heb ook nog heel veel van deze kaartjes in de kast liggen (haha het staat zo leuk in de kast) maar nu ik dit zie. Geweldig mooi.

Groetjes en liefs van Ineke

Unknown zei

Hallo Noriko,

Wat een prachtige kaart, super mooi gemaakt.

Liefs Marjon

Tinie zei

Wat is dit gaaf, wat een super mooie details en die kleuren, super!!!

Groetjes Tinie

Martha zei

Super mooi Noriko en weer geweldige details!
Groetjes,
Martha

Agnes zei

Wát een gaaf kaartje!!
Super origineel en mooi gemaakt!
Complimenten!!
Groetjes, Agnes

Neline zei

wat knap gedaan van je!
Ik vind hem helemaal prachtig.
groetjes
Neline

Anoniem zei

hoi Noriko

het is kort maar krachtig
een snoopy

groetjes Hannie

Anoniem zei

Hoi Noriko,
Wat is dit mooiiiiiiiiiiii.
Het zijn weinig woorden, maar het zegt heel veel.

Groetjes,
Tante Alie

KarinsArtScrap zei

wat een gave theepot heb je gemaakt noriko.
super gemaakt.

groetjes karin

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Het blijft gaaf naar je werk te kijken Noriko. het blijft boeiend en heel erg mooi.
Fijn weekend Groetjes Marja

Anoniem zei

Wat een prachtige creatie Noriko.Zo heerlijk vrolijk van kleur echt super gaaf.

groetjes Jannie.

Dora zei

Schitterend vorm dat sowieso en de kleuren zijn prachtig!

Wil zei

Via,via ben ik op je site terecht gekomen. En na het bekijken van je blog ben ik gelijk je volger geworden. Je maakt echt hele mooie dingen. Ik zou het erg leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
Groetjes Wil

Irma zei

Jeetje wat een geweldige kaart , echt superrrrrrr.
groetjes Irma

Adriana zei

super mooi kaartje :)
ik ben gelijk een volger geworden,
groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/