Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



30 mei, 2011

"Make to Me"

Hallo bloggers!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat een heerlijk weertje hadden we vandaag toch!!
Maar morgen wordt het alweer minder.
En dus echt freubelweer!!

In het grote pakket van "Make to me" zat ook dit schatje in 3D.
Ze heeft een parfumflesje  in haar hand, en om dit terug te laten komen heb ik een een transparante sticker van een parfumfles gebruikt.

Van de voorkant heb ik een schuine punt afgesneden, en heb hier achter het uitgestanste hart geplakt.

Hieronder heb ik een paar kleine detail foto's.
Als je op de afbeelding klikt wordt hij vergroot weergegeven.







Ook de binnenkant van de kaart is bewerkt.
Hier heb ik ook een transparante sticker van een parfumfles gebruikt.
Bloemen, vlinders, swirls en bloempailletten maken de kaart af.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie, het is zo leuk om ze te lezen.
Ik wil jullie dan ook weer bedanken voor de vorige reacties op mijn huwelijkskaart!!

Voor nu bedankt voor het langskomen, en ik hoop dat jullie gauw weer eens terug komen.

Groetjes Noriko



 

11 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een geweldig mooi geheel, schitterende kleuren ook!!!

Groetjes Tinie

Martha zei

Wat mooi zeg en wat een lieve kleuren!
Groetjes,
Martha

Creation by Heart zei

Hallo Noriko,
Wat verras je ons weer met deze prachtige kaart, zelfs de binnenkant is helemaal in stijl. De geur van de zomer komt je bijna tegemoet. Het inspireert me weer om aan de slag te gaan. Dankjewel.
Lieve groeten uit Lemmer
Henny Bakker

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~~

Wat een lief , schattig kaartje is het geworden.
En de kleur is echt schitterend.
Super leuk gemaakt.


Gr Leen

Erica ♥ zei

Schitterende kaart heb je gemaakt zeg, woowww.
En ik zag dat het je ook weer gelukt is om reacties te plaatsen :)
Grtjs Erica

Anoniem zei

Wat een schitterend kaartje Noriko.
En de ME To You beertjes zijn zo super lief hè.

Groetjes Jannie

Wil zei

Wat een ontzettende lieve kaart is dit geworden je papier vind ik super.
Lieve groetjes Wil

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wt een snoepie Noriko. Erg lief en mooi. Lieve kleurtjes.
groetjes Marja

Dora zei

Mooi en enorm lief!

Marlies zei

Weer een kunstwerk Noriko! Prachtig gemaakt, ook de binnenkant, Super mooi!!
groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart noriko, ziet er super uit, heel veel details.

groetjes karin