Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



02 juni, 2011

"Meissie geboren"



Goedenavond allemaal!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat leuk dat jullie weer even een kijkje komen nemen.
Bedankt voor alle leuke berichtjes die weer zijn achter gelaten op mijn blog!!

Voor vandaag een geboorte kaartje.
Ik heb een kabinet kaart gebruikt in zacht roze.
Links in de voorkant heb ik met de nieuwe hart doily een hart uit gestanst dat voor een doorkijkje zorgt.


De foto's hieronder zijn van de voorkant.
Het knipvel dat ik heb gebruikt is een "oudje" van Marieke.
Aan de voorkant zitten de babyschoentjes en op de binnenkant staat het baby'tje dat op haar handjes staat. 


Ook heb ik de binnenkant weer bewerkt.




Als je op de foto klikt wordt hij vergroot weergegeven.
Ik heb hier de broekzak mal van Joy gebruikt en heb daar een labeltje in gedaan.

Natuurlijk zou ik het weer leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.
Ben weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Voor nu bedankt voor het langskomen en tot snel.
Groetjes Noriko





10 opmerkingen:

Anoniem zei

O wat een super lief en mooi kaartje Noriko.
Prachtig al dat roze.
Heel leuk zo met dat open hart en die vlinder er op.
Schitterend!!

Groetjes Jannie.

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~

Jeetje Noriko wat laat je nu weer zien.
Je blijft kijken.
Wat is hij schitterend mooi.
En zo prachtig van kleur.
Echt geweldig.

Gr Leen

Tinie zei

Wat heb je weer een bijzonder mooi kaartje gemaakt, schitterende details!!!

Groetjes Tinie

scrapcreations-judith zei

Wat een super lief babykaartje hebt je gemaakt, Noriko. Echt een plaatjes.
Groetjes Judith

Neline zei

wat prachtig heb je dat weer gedaan!
Hele mooie details en heerlijk rozeeeeee;)
groetjes
Neline

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is hij weer prachtig Noriko. Je blijft er naar kijken. Erg lief en mooi.
groetjes Marja

KarinsArtScrap zei

heel leuk en lief kaartje noriko.

groetjes karin

Riet zei

Ohhh Noriko,wat schitterend gemaakt,lief plaatje.
Prachtig papier en kleuren.
super details.

Hugs Riet.

Elly zei

Heel erg leuk kaartje Noriko!

Pet73 zei

What a great idea for a window card! Wonderful!