Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



01 juni, 2011

"Restjes Make tot me"


Hallo allemaal!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart heb ik gemaakt met de restjes van de make to me kaart van van de week.
Ik had nog een aantal strookjes en dit plaatje met de parfumfles.
Ik heb er dan ook weer een transparante sticker bij verwerkt.


Ook nu heb ik weer een aantal bloemen, lintjes en strikjes gebruikt.



Ook nu heb ik de binnenkaart weer bewerkt.
Voor een vergroting kun je op de foto's klikken.

Natuurlijk ben ik weer benieuwd naar jullie reacties.
Ik lees ze graag en het geeft me weer energie om wat nieuws te maken.

Voor nu nog een fijne avond.
Hopelijk tot snel.
Groetjes Noriko






8 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~
Wat is dit ook weer een lieverdje.
Ook heel leuk bewerkt.
En de kleuren lekker zomers.
Echt super leuk gedaan.
Morgen een rustige dag.


Gr Leen

Erica ♥ zei

Heel leuk is deze weer geworden, welke kleuren je ook gebruikt, met Me To You is het altijd een leuk kaartje.
Grtjs Erica

Loes Oorschot zei

Deze kaart is ook weer zo leuk! Erg mooi van kleur en met prachtige details.

Groetjes, Loes

KarinsArtScrap zei

wat en kleurrijk kaartje, ziet er mooi uit noriko.

groetjes karin

Wil zei

Het is een heel vrolijk kaartje geworden. Leuk zo al die kleuren.

Groetjes Wil

Riet zei

Wat een schitterende kaart Noriko,lief dat beertje.
Prachtig papier en kleuren.

Liefs Riet.

Anoniem zei

hoi Noriko

zoals jij zegt een kaartje van restjes nou dit zou je niet zeggen hoor gewedig

mam en han

Pet73 zei

What a cute card! And such a wonderful inside!