Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



23 juli, 2011

"Sander en Mariska"



Lieve allemaal!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat een leuke reactie hebben jullie achter gelaten op de cadeautjes die ik heb gemaakt met Marinko.
Namens hem heel erg bedankt!!

Voor vandaag weer een opdracht.
Vandaag trouwen Sander en Mariska.
De kaart op de achtergrond is de trouwkaart.
Mijn cadeaudoosje heb ik aan de trouwkaart aan gepast!!


Bepaalde delen heb ik van de trouwkaart gekopieerd en gebruikt voor op mijn doosje!!
Hieronder het naamlabel.


De twee foto's hieronder zijn de ringen welke ik heb uitgestanst met een hart mal van Nellie Snellen.
Op de andere foto zijn de handen van het bruidspaar en hun twee kinderen te zien.




Voor een vergroting kun je op de foto klikken.
Op de kaart staan schelpen, en heb deze ook op en in het doosje verwerkt.
Ook de binnenkant is bewerkt.
Zo zit er een label in om een huwelijks boodschap op te schrijven.
En liggen er schelpen in.


Voor een vergroting kun je op de foto klikken!!
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achter laten.

Voor iedereen een fijne dag gewenst en tot de volgende keer.

Lieve groetjes
Noriko




15 opmerkingen:

scrapcreations-judith zei

Prachtig gedaan, echt een super mooi kado om weg te geven.
Groetjes Judith

KarinsArtScrap zei

wat een romantische kadootje noriko, prachtig gemaakt.

groetjes karin

Unknown zei

Lieve Noriko,

Wat een schitterend cadeau, ook dit heb je weer prachtig gemaakt.

Liefs Marjon

Creation by Heart zei

Hallo Noriko,
Waauw wat mooi. Mooie kleuren en het idee om de delen van de trouwkaart erin te verwerken, super. En... heb je de schelpjes zelf gevonden aan het strand??? Het is wel mooi bijpassend.
Lieve groeten uit Lemmer
Henny B:)

Pet73 zei

Wow, this is very elegant!

Corine van der Zee zei

Wauw Noriko wat een mooi kaartje en doosje! Geweldig!

Liefs Corine

marieke zei

Geweldig,...wat heb je dit mooi gedaan,...

Gr Marieke.

Wilma zei

Hallo Noriko,
Het "hergebruiken" van een kaart geeft het doosje net iets extra's en het bruidspaar zal dat ook op waarde kunnen schatten. Een klein schatkistje dus.
Nog een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Ja het is mischien wel gewoon geworden wat je leest.
Maar ja het is echt weer een pracht stuk,wat je gemaakt heb.
En de kleur is prachtig mooi.
Echt super gemaakt.
Maak wat van het weekend.


Gr leen

manuela zei

Lieve Noriko,

Wat een schitterend cadeau, En de kleur is prachtig mooi.
Echt super gemaakt.

groetjes manuela

Marlies zei

Wauw wat heb je een schitterende doosje gemaakt, heel leuk met alle persoonlijke dingen erop verwerkt! Super mooi!!
groetjes, Marlies

Tinie zei

Wauwwww dit is weer en in 1 woord helemaal superrrr!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt Noriko.
Heel chique.

Liefs Riet.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Een prachtig geheel samen en een heel romantisch kado. prachtig.
groetjes Marja

Margo zei

Wat prachtig Noriko !
Liefs
Margo