Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



05 juli, 2011

"Tim van harte"


Hallo lieve bloggers!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag is er een kennis van een ons jarig in Nieuw-Zeeland.
Deze kaart is al een aantal dagen geleden op de bus gegaan.
Maar omdat ik niet weet of hij al is aangekomen wil ik hem juist vandaag laten zien en de felicitatie over brengen.

Tim vanuit het Noord Hollandse Oostzaan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
De kaart is onderweg of je hebt hem inmiddels al ontvangen.


Nieuw-Zeeland is nogal een stukje weg en vond het daarom wel toepasselijk om de felicitatie's per vliegtuig over te sturen!!


Het plaatje komt uit het blad van "mijn hobbykaart"
En heb het naar geheel eigen wijze verwerkt


Ook deze kaart heb ik weer aan de binnenkant bewerkt.
Het label aan de binnenkant komt uit Marjon's winkeltje.
De bloemen zijn van papier en vrij grof.
Maar door het grote grove plaatje vond ik dat het wel kon.



Ik wil iedereen nog even bedanken voor de leuke reactie's die jullie achter laten op mijn kaarten!!

Voor iedereen nog een fijne avond gewenst en hoop dat jullie snel weer langskomen.

Lieve groetjes
Noriko



11 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hij mag er weer zijn Noriko. Prachtige kaart en een leuke binnenafwerking.
Groetjes Marja

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat een leuke kaart heb je voor Tim gemaakt.
Heel leuk die vliegtuig.
Wat je zelf zegt heel gepast.
Heel super leuk gemaakt.

Gr Leen

KarinsArtScrap zei

een leuk idee met de vliegtuig, leuke kaart noriko.

groetjes karin

Jopie zei

geweldig wat een kunstwerk is dit.
groetjes jopie

Neline zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, en een heel leuk idee om een vliegtuig te gebruiken.
Super gedaan weer;)
Groetjes
Neline

Anoniem zei

Een super mooie kaart Noriko! Prachtig papier, hele mooie kleuren, echt een schitterend geheel!!

Groetjes Jannie

Unknown zei

Lieve Noriko,

Hij is weer prachtig,

Liefs Marjon

Corine van der Zee zei

Mooie mannenkaart en kleurencombi! Prachtige afwerking.

Liefs Corine

Marlies zei

Een prachtige kaart en met een hele toepasselijke afbeelding, ook weer zoveel mooie details!
groetjes, Marlies

Pet73 zei

What a great men's card! Wonderful!

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko wat heb je weer mooie creaties gemaakt. Je hebt een schitterende stijl. Ik kijk heel graag bij je en geniet er van.

Heel veel liefs van Ineke