Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



26 augustus, 2011

"Cadeauzak"


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart heb ik ook van de week gemaakt.
Nou ja kaart, eigenlijk zijn het 2 craft envelop zakken.
De achterste zak is in zijn geheel met alleen de flap naar binnen gevouwen.
De voorste envelop zak heb ik dubbel gevouwen en alleen aan de buitenkant met dubbelzijdig tape vast geplakt.
Zo zit hij ook aan de achterste vast gemaakt.
Op deze manier kun je op 4 verschillende plaatsten iets in de envelop zak achter laten.


De labels en het gebruikte papier zijn van Maja



Op de foto hierboven kun je het label zien dat in één van de zakjes zit.



Het plaatje van de Lelie komt van een knipvel van Marianne Design, en heb ik bewerkt met glitter.
Verder heb ik mooi kant, lint, bloemen en strikjes verwerkt.

Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ik heb hem in het winkeltjes leggen met een grote bruine craft envelop erbij.
Zo kunnen mensen hem evengoed als kaart versturen.
Dus eigenlijk 2 in 1.

Voor nu bedankt voor het langskomen en tot morgen.

Lieve groetjes Noriko




16 opmerkingen:

Unknown zei

Lieve Noriko,

Ook deze is weer prachtig mooi, leuk idee zo met die zakken.

Liefs Marjon

Neline zei

prachtig gemaakt, leuk idee zo met de cadeauzak. Mooi opgepimpt.
groetjes
Neline

Irene zei

Wat zien we de laatste tijd toch veel zakken en tasjes maar dit wel weer een heel schitterend exemplaar Noriko!!!

gezellig weekend, Irene

Tini zei

Mooi zeg! Zeker al die glittertejs, geeft een heel mooi effect!

Gr. Tini
p.s. bedankt voor je suggestie op mijn laatste kaart. Altijd welkom zulke sugg.

KarinsArtScrap zei

wat ben je toch weer creatief geweest noriko, heel leuk en mooi gemaakt.
prachtig opgepimpt.

groetjes karin

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige kadozak Noriko. Zeer apart.
groetjes Marja

arjette zei

Wat mooi weer zeg, prachtig!!

gr. arjette.

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat heb je een prachtige cadeauzak gemaakt.
Heel mooi bewerkt.
Heel lief van kleur.
Echt schitterend mooi gemaakt.
Een heel fijn weekend.


Gr Leen

corryskaart zei

erg mooi en leuk zo met die zakken en vooral dat je overal wat in kan stoppen en die bloemen stralen je tegemoet zo mooi!
groetjes van corry

Liberta zei

Hai Noriko,

Heel erg bedankt voor het berichtje op mijn blog. Ik eet de pillen niet allemaal tegelijk zou idd niet goed zijn denk ik. Voel me al zo'n chemobak met al die pillen hihihihi.

Je kaart enveloppe is weer prachtig.
De labels met het knipvel van Maja is ook geweldig.
Ben dol op Lelies.

fijne dag verder en tot morgen hahahah. liefs, Lieb

Wilma zei

Hallo Noriko,
Jij weet een gewone zak om te toveren in een MOOI envelop met dito labels.....SUPER.
alvast een heel fijn weekend toegewenst en tot morgen.
Liefs Wilma

Margo zei

Wat prachtig Noriko !
Ik kan zelf niet zo overweg met die zakjes om er dan kaartjes en boekjes van te maken, blijven proberen zeker he !
Liefs
Margo

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Noriko,
Wat heb jij iets aparts gemaakt.
Ik heb echt goed zitten kijken naar al je foto's hoe je deze zakjes in elkaar hebt gezet. Leuk die labels erin verwerkt en deze zijn elk voor zich ook mooie gemaakt.
Gezellig weekend Lida

Marrie zei

Hallo Noriko,

Dat ziet er weer leuk uit.
Heel mooi gemaakt hoor.

Groetjes Marrie

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een leuk idee het oppimpen van zo een zak,
het is jou ook heel goed gelukt, ik vind em prachtig!
Groetjes van Daatje

Pet73 zei

Wow, this is gorgeous!