Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



28 augustus, 2011

"Tasje met Magnolia"

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gisteravond kwam ik er niet meer aan toe om nog te bloggen.
Ik had de hele dag op de braderie gestaan.
Gister thuis gekomen stortte ik een beetje in en had geen puf meer om nog te bloggen en te freubelen.
Sorry!!
Vandaag sta ik ook weer op de braderie, maar probeer vanavond even langs te komen.


Het tasje op de foto hierboven heb ik gemaakt met een mal die ik mocht lenen van Marjon.
Lieve Marjon hartstikke bedankt hiervoor!


Ik heb de mal door de Joy trouvaille gehaald.
Hierna ben ik met een inktpad over de mal heen gegaan en heb de lijnen aangezet.
Hierna kun je dan de mal met babylotion doekjes heel makkelijk reinigen.


Verder heb ik het tasje bewerkt met een afdrukje van Magnolia,
een aantal bloemen, jute band, vlinders en pareldraad.


Op de foto hieronder zie je het tasje vanaf de bovenkant.
Ook dit label zit bij het malletje.
Deze heb ik met een strikje aan het tasje gemaakt.


Ik hoop dat we vandaag een beetje mooi weer hebben.
En dat iedereen een fijne zondag heeft.

Voor nu bedankt voor het langskomen en tot snel!!
Lieve groetjes Noriko


23 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi noriko
wat een geweldig leuk en mooi tasje en voor vandaag veel succes op de braderie en hopelijk wat lekker weer!
groetjes van corry

KarinsArtScrap zei

prachtig tasje heb je gemaakt noriko ook heel leuk bewerkt.
succes op de braderie.

groetjes karin

Christa zei

oww superrr zeg heel gaaf ! groetjes christa

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit...heb je nog redelijk weer gehad op de braderie?
Wij hebben gisteren de hele dag regen gehad...ondanks dat hebben we toch...wel leuk verkocht..hihi.

Groetjes,Willy

Unknown zei

Hoi hoi,

Wat is het een schattig tasje geworden, prachtig mooi met het Magnolia afdrukje erop.

Het vlindertje blijf ik erg mooi vinden, wil ik nog graag een keer aanschaffen.

Liefs Marjon

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat een schattig tasje heb je gemaakt.
Heel lief en mooi bewerkt.
Echt weer een super leuke creatie.
Vandaag ook weer een fijne braderie dag.
Ik weet dat je er van geniet,maar denk wel een beetje om je zelf.
En voor de beide Mannen ook een hele fijne zondag.


Gr Leen

Irene zei

Dat ziet er weer zo prachtig uit Noriko, zulke lieve details maar ja, die Tilda kan toch ook alleen maar schattig zijn!!! Zie ik het goed, heeft ze een pareloorbelltje van je gekregen???
Fijne dag met veel aanloop!!!

Irene

Tini zei

Heel schattig hoor!
Gr. Tini

Hannie Stoel zei

Ziet er prachtig uit Noriko,

groetjes, Hannie

Marlies zei

Een hele mooie tasje! mooie details!
Ik hoop dat het weer meewerkt vandaag en dat je veel mag verkopen! Veel plezier
groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een prachtig tasje Noriko,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Super papier en details.

Liefs Riet.

Marjan zei

Je hebt er weer een waar kunstwerkje van gemaakt. Succes op de braderie.

Groetjes, Marjan

marijke zei

dat ziet er heel leuk uit dit tasje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Het is weer een echt kunstwerkje geworden Noriko. Super en dat terwijl je zo weinig tijd hebt. een prestatie hoor.
greotjes Marja

Margo zei

Wat een schattig tasje !
Veel plezier op de braderie !
Liefs
Margo

Loes Oorschot zei

Oh wauw, dit vind ik prachtig! Heel mooi van kleur en met een schattige stempel!

Groetjes, Loes

Dora zei

WEer een schitterend project!

arjette zei

Jemig wat ontzettend leuk!!!!!
Ik hoop dat je een beetje knap weer gehad hebt op de braderie....

groetjes Arjette.

Liberta zei

Hai Noriko,

Bedankt voor je lieve felicitatie.
Ik vond het ook erg leuk je ontmoet te hebben.
Je creatie van de tas is ook weer zo geweldig.
Die witte bladen achter de stempel is ontzettend mooi.

Heel veel liefs, Lieb

Liefs Ineke zei

Wauw Noriko wat heb je toch weer een schitterende creatie gemaakt. Echt heel mooi.

Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog.

Heel veel liefs en voor straks welterusten.

Groetjes van Ineke

Unknown zei

wat een schatje Noriko zo Mooi gemaakt

Liefs Nellie

Astrid zei

Wowwww, wat een supermooi doosje Noriko, echt schitterend hoor, prachtige details !!!

groetjes Astrid

Martha zei

Hoi Hoi Noriko,
mooi tasje...
leuk bijelkaar gemaakt!
Groetjes van Daatje