Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



14 oktober, 2011

"Eindelijk"



Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier ben ik nog even snel voordat ik zo naar de beurs ga.
Eindelijk is het dan gelukt om een paar foto's te downloaden.
Ik doe nu foto voor foto en plaats deze dan in het bericht.
Mocht er dan een foto geweigerd worden dan kun je even goed de andere gedownloade foto's plaatsen.


Het is even een werkje maar zo kun je wel een bericht met foto's plaatsen.


Deze kaart is gemaakt met een mal van Marianne Design.
Ik heb hem 2 keer gestanst en 2 keer omtrokken en uitgeknipt.
Het omtrokken malletje plak je achter het uitgestanste malletje.
1 setje vouw je op de helft dubbel, en plak je alleen aan de rand op het andere setje.
Zo ontstaat er als het ware een hoesje.
Hierin kun je dan b.v een label stoppen.


Ik heb ervoor gekozen om deze twee erin te stoppen.


En ook al zijn de labels eruit toch blijft er een leuke kaart over.
Het plaatje is er een van een knipvel van MD.
Alle gebruikte malletjes zijn ook van MD.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik hoop van het weekend toch nog wat reacties achter te kunnen laten op jullie blogs.
Maar weet niet of dat ook echt gaat lukken.
Zoals ik al zei, ik sta 3 dagen op de beurs in vijfhuizen.



Lieve groetjes Noriko




19 opmerkingen:

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit...wat leuk op de beurs..ik ga zo meteen ook...jammer dat ik niet weet waar je zit...anders kwam ik even buurten..hihi.

Groetjes,Willy

Margo zei

Wat een toffe kaart, erg leuk met die tags erin en duidelijke uitleg !
Geniet van de beurs, voor mij is het werken vandaag :( ja 't kan niet alle dagen feest zijn he :)
Liefs
Margo

Tini zei

Leuk idee zo, Noriko, mooi gemaakt.
Succes op de beurs.

Gr. Tini

Unknown zei

Hallo Noriko

Wat mooi gemaakt en wat een leuk idee wens je heel veel succes op de beurs

Liefs Nellie

Lenie Hempen zei

Hoi mijn lieve Zus

Gelukkig is het probleem weer opgelost.
Je laat ons weer een prachtkaart zien.
Hoewel het mijn pet soms te boven gaat met al Jullie mooie creaties.
Maar ik geniet er keer op keer van.
Heel veel succes op de beurs.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leen

KarinsArtScrap zei

wow noriko dat ziet er weer gaaf uit prachtige kaart heb je gemaakt.

groetjes karin

Christa zei

owww wat gaaf zegg, ik wens je veel plezier op de beurs groetjes christa

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is weer een plaatje Noriko. pracht kaart met de labels. Erg mooie softe kleuren. Geweldig
groetjes Marja

Janny van Woerkens zei

Hallo Noriko

Wat een schattige kaart heb je gemaakt zeg.Lieve zachte kleuren.
Ik wens je veel succes op de beurs en nog bedankt voor je berichtjes.
Groetjes van Janny

arjette zei

Wat mooi weer zeg!!! Veel plezier op de beurs!!!

gr. arjette.

anneke's creaties zei

wat een geweldige kaart met die tags erin,
echt suuuuuuuuuuuuuuuper,
heel veel plezier op de beurs,
maar daar twijfel ik geen moment aan.

groetjes anneke

corryskaart zei

hoi noriko
wat een gave kaart heb je gemaakt en ook nog duidelijk uitgelegd hoe je het maakte! heel erg mooi en veel plezier op de beurs!
groetjes van corry

Riet zei

Wowwww Noriko,Wat heb je dit prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

marjolein zei

Hoi Noriko, elkaar vandaag gesproken op de beurs in de haarlemmermeer samen met corine.
Gave dingen maak je zeg, ben meteen volger geworden. Wie weet zie ik nog eens op mijn blog, groetjes Marjolein.

Marlies zei

Een prachtige kaart Noriko! Super veel mooie details, schitterend hoe dat jij altijd alles zo bij elkaar past!
veel plezier op de beurs!
groetjes, Marlies

Corine van der Zee zei

Hoi Noriko, wat een geweldig leuk kaartje weer! TOP!!! Hele mooie combinatie van mallen maar vind ook de kleurtjes erg mooi. Vond het leuk je weer even gesproken te hebben en het was weer even gezellig hihihi. Wens je een fijn weekend op de beurs en bedankt weer voor je leuke en lieve reactie op mijn kaartje!

Liefs Corine

Caroline zei

Prachtige kaart ! Jammer dat ik niet weet waar je op de beurs te vinden bent anders was ik komen buurten bij je, ik was er gisteren, heerlijke ruime beurs.

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
ik ben weer helemaal onder de indruk,
mooi gemaakt zo mooi die kleuren en vormen en tags!
Groetjes en succes oop de beurs!
van Daatje

Pet73 zei

This is gorgeous! Love your choice of colours! Very pretty!