Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



21 november, 2011

"Merry Christmas"



Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier ben ik dan weer met een kerstkaartje.
Ik ben woensdag al aan dit kaartje begonnen.
Woensdag middag hebben Liesbeth, marjon en ik samen zitten croppen.
Ik had de materialen mee genomen voor deze kaart, welke afgebeeld staat in de Marianne doe.


Ik vond hem zo leuk, maar op de één of andere manier toen ik hem aan het maken was vond ik het toch weer niet.
Ik heb op het moment zoveel ideeen in mijn hoofd en dan komt er niets uit mijn handen.



Hierboven nog een aantal detail foto's.
Ik heb alles lekker bewerkt met sneeuw.


Ik heb hem toch anders gemaakt dan dat hij in de Marianne staat.
Zo heb ik er ook nog een label in verwerkt.


Aan de binnenkant zit deze mooi tekst, die ik gekregen heb van Carla.
Dus meiden allemaal weer bedankt.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie en lees ze dan ook erg graag.


Lieve groetjes Noriko


28 opmerkingen:

Unknown zei

Lieve Noriko,

Hij is super super super super mooi geworden, dat je hieraan hebt getwijfeld. Toch is hij anders dan je andere kaarten, deze is rustiger en dat heeft ook wel weer wat.

Liefs Marjon

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hij is super, schitterend, prachtig etc. ik heb geen wooorden meer. Pracht kleur en combi Noriko. Heerlijk je eigen inbreng er in.
Fijn dat het jou ook gebeurd, dat als je wat in je hoofd hebt, het juist niet zo wordt. Dan blijf je toch creatief nietwaar??
lieve groetjes Marja

Anoniem zei

hallo dit is weer genieten hoor!


de kaart is prachtig, de kleurcombinatie is geweldig!!!

Groeten

Tine

manuela zei

Hij is super, schitterend, prachtig etc. ik heb geen wooorden meer. Pracht kleur en combi gebruikt

groetjes Manuela

JOKE zei

Hoi Noriko, ik sluit me helemaal bij de vorige spreeksters aan hoor!!!
Geweldig je best gedaan en je eigen draai is heel erg leuk!!!
Liefs Joke

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart noriko, heel mooi die takken in de hoek.

groetjes karin

jans zei

wat een schatig kaartje en hele mooie kleuren combinaties grt jans

Lenie Hempen zei

Hoi Zus

Hij is weer prachtig mooi.
Ook al is het voor jou doen een rustige kaart.
Echt een schitterend mooi kaartje.


Gr leen

Christa zei

oww heel gaaf zo met die takken in de hoek super xx christa

Astrid zei

Wowww, ik vind hem toch we heel erg mooi geworden Noriko, je hebt soms van die dagen, dat je denkt .... het wil gewoon niet, misschien wat je zegt, teveel in je koppie, te weinig uit je handen :)
Maar jouw resultaat mag er zijn hoor !

groetjes Astrid

Margo zei

Waaw wat vind ik die mooi zeg !
Heel knap met die sneeuweffecten !
Liefs
Margo

Liberta zei

Super mooi Noriko,
Ik vind hem helemaal te gek.
Ook dat gedicht is helemaal top.

Liefs, Lieb

Unknown zei

Hallo Noriko

Ik vind hem heel mooi juist leuk je eigen draai eraan geven heb ik ook last van veel ideeen maar weing uit de handjes maar je doet het beter als ik hahaha

Liefs Nellie

Willy's creations zei

Een pracht van een kaart!

Groetjes,Willy

Tinie zei

Weer helemaal Noriko stijl!!! Helemaal geweldig, super leuke details!!!

Groetjes Tinie

Elly zei

Een prachtige kaart weer Noriko!!

groetjes, Elly

Irene zei

Hij is prachtig Noriko!
Ik moet wel lachen dat je schrijft "er komt niets uit mijn handen", hoe zou je al dat moois dat we steeds zien dan willen noemen?????

Groetjes, Irene

corryskaart zei

hoi noriko
wat je wist het niet te maken?
zo geweldig mooie kaart die krijgt van mij een 10+\gr corry

Martha zei

Super mooi kaartje zeg!!!
Groetjes,
Martha

arjette zei

Prachtig kaartje weer!! Zo is het toch helemaal jouw kaartje!!!

gr. arjette.

Janny zei

Wat een mooie kaart weer zeg, ik hou wel van deze tintjes, en het plaatje vind ik ook super, liefs Janny

Liefs Ineke zei

Schitterend gemaakt Noriko. Mooie kleuren. Zal ik je mijn adres geven> (geintje hoor, maar ik vind hem geweldig)

Groetjes van Ineke

marjolein zei

Hoi Noriko, hij is gaaf geworden. Mooie zachte tinten. En die seinpost in de hoek vind ik erg leuk. groetjes Marjolein.

Dora zei

Wat een mooitje dit!

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
mooi deze kleuren zo bij elkaar,
en de malletjes van MD zo mooi gebruikt,
de tag in de kaart vind ik ook gaaf!
Groetjes van Daatje

Corine van der Zee zei

Super mooi kaartje Noriko, prachtige kleurencombi en volgens mij geeft het nog meer voldoening met je eigen inbreng!

Liefs Corine

Riet zei

Ohhh wowwww Noriko,wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een super mooie kaart!! Ik vind alles eraan helemaal geweldig!! groetjes, Marlies