Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



09 februari, 2012

Award gekregen

Goedenavond allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vanmiddag heb ik deze Award gekregen van Naomi.
Ik voel me zeer vereerd, dus Naomi hartstikke bedankt.


Nu aan mij de taak om hem weer door te geven aan 5 van mijn volgers.
De eigenaars van de blogs die ik kies mogen alleen niet meer dan 200 volgers heb.
Op zich vind ik dat iedereen hem verdiend.
Iedereen maakt zijn creatie bijzonder op zijn eigen manier.
En wij als hobbymaatjes weten hoeveel tijd er in kan gaan zitten om een speciale creatie voor iemand te maken.
Het bijeen zoeken van materialen en het uitwerken van je creatie maakt het tot een bijzonder iets van jou hand.
Om toch te doen wat er van mij gevraagd wordt heb ik met veel moeite uit mijn volgers een keuze gemaakt.




Lieve groetjes Noriko

7 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Gefeliciteerd mijn Zusje,met het winnen van je Award.
Wat geweldig leuk.
Dat je vereerd ben kan ik me voorstellen.
Jij maakt met alle bloggers hele mooie creaties,dus wat mij betreft hebben jullie alle maal een Award verdiend.

Gr Leen

Unknown zei

Hoi hoi,

Wat lief om deze award van jou te krijgen, dank je wel.

Ik zal hem doorgeven.

Lieve groetjes
Marjon

Unknown zei

Hoi hoi,

Ben ik nog even, wat stom ik vergeet je helemaal te feliciteren met jouw award.

Liefs Marjon

Corine van der Zee zei

Lieve Noriko, dank je wel! Wat ontzettend lief, ik ga hem van de week even op mijn blog zetten. Van harte gefeliciteerd met jouw AWARD!

Liefs Corine

Loes Oorschot zei

Gefeliciteerd met je award!

Groetjes, Loes

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
van harte met je award, ik heb er ook eentje gekregen en ik wilde er
eentje geven aan jou, toen zag ik dat je al voorzien was, maar ik heb de award nu toegekend aan al mijn volgers omdat ik vind dat een ieder het heeft verdiend!
Groetjes van Daatje

Ans S. zei

Gefeliciteerd met je Award.

Groetjes Ans