Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



02 maart, 2012

Happiness


Goedemorgen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is alweer vrijdag!
Waar blijft de tijd toch.

Tussen alle drukte door heb ik toch dit kaartje nog weten te maken.


Het gebruikte 3D plaatje is van Janneke Brinkman.


Het hart is van Marianne Design.
Ik heb het gestanst en hierna met de Distress embos inkt van Tim Holtz bewerkt.
Vervolgens heb ik er Embossing Enamel Clear over heen gestrooid.
Het overtollige valt er af en het stansje verwarm je dan met de heater.
Het gaat dan glimmen en het is net of er een laagje op komt.
Op de foto is het jammer genoeg wat slecht te zien.



Het randje is gestanst met de Cheery Lynn mal


En ook deze binnenkant van de kaart is bewerkt met de leuke Tapestry stempels.
Door ze met verschillende kleuren inkt te stempelen krijg je een heel leuk effect.
Het is net alsof het design papier zo is.
Deze leuke stempels zijn in verschillende soorten te koop bij Annemieke van Bamba.
Onder het kopje stempel kun je kijken bij Tapestry.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben blijven mijn berichten wat langer op mijn blog staan.
Door de drukte en vele ziekenhuis bezoeken met Marinko blijft er buiten alle gewone bezigheden weinig tijd over om te freubelen.
Inmiddels volg ik zo'n 185 blogs.
Ik hoop dan ook dat jullie begrijpen dat het onmogelijk is om bij iedereen te reageren,
Ik zie wel al jullie mooie creatie's in mijn sidebar voorbij komen.
En steeds pik ik er dan een aantal uit om bij te reageren.
Want ook weet ik bijna niet meer wat ik moet schrijven, want iedereen maakt op zijn manier hele mooie creaties.
Ik hoop op jullie begrip!

Lieve groetjes Noriko

21 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi mijn Zus

Wat laat je weer een pracht kaart zien.
Heel mooi bewerkt.
Maar super lief van kleur.
Ook vandaag is het een drukke dag voor Jullie,weer ziekenhuis en tandarts,maar ik hoop dat Jullie voor het weekend leukere dingen hebben,en kunnen doen.

Gr Leen

Anoniem zei

Hoi Noriko wat een prachtig kaartje heb je gemaakt .
heel mooi van kleur en wat een mooi hart heb je gebruikt.
Veel sterkte met alles en dat bloggen dat komt wel weer hoor, er zijn nu belangrijker dingen die de aandacht vragen.

Groetjes Jannie

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke kaart noriko, je binnenkant heb je prachtig gestempeld.
dat geeft inderdaad een mooi effect.
succes met de ziekenhuizen en we zien je vanzelf wel een keer verschijnen.

groetjes karin

Margo zei

Alle begrip hoor Noriko !
Steek je tijd en energie maar in Marinko, die heeft je nu hard nodig ! Je kaartje is een prachtstuk geworden, hopelijk verzet het knutselen de zinnen een beetje, dat is bij toch zo !
Liefs
Margo

Martha zei

Wat een super mooi kaartje is dit geworden!!!
Groetjes,
Martha

Corrie zei

Schitterend kaartje Noriko!

Groetjes Corrie

Neline zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Heel mooi van kleur.
groetjes
Neline

Zussenknutsel zei

Mooi kaartje hoor.
Ik heb zin in de 17e.
Groetsels Charlotte

jans zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt en zo mooi afgewerkt ook zelfs de binnenkant helemaal top grt jans

Sylvia zei

Hoi Noriko, wat een plaatje weer met súper kleuren. Veel sterkte met alle ziekenhuis bezoeken en maakt toch helemaal niet uit dat je niet altijd kan reageren. Lukt mij ook niet altijd en anders zit je alleen maar achter je computer en er zijn nou eenmaal belangrijker dingen in het leven!!
Groetjes Sylvia

corryskaart zei

hoi noriko
een geweldig mooie kaart en kan ook goed begrijpen dat je al die blogs niet meer letterlijk en figuurlijk kan volgen,want net zoals jij heb ik het ook erg druk met mijn man en moeder en probeer wel zoveel mogelijk te reageren maar soms gaat dat niet lukken en dan hoop ik ook maar voor een heel klein beetje begrip?in ieder geval veel sterkte en groetjes van corry

Willy's creations zei

Een pracht van een kaart!

Groetjes,Willy

Astrid zei

Een geweldig mooie kaart weer zeg, prachtige kleuren, schitterende details !!

groetjes Astrid

Tini zei

Heel mooi gemaakt, ziet er echt heel prachtig uit. Geeft niet hoor alvast reageer je niet altijd! Ik sla er ook wel eens een over.
Fijn weekend.
Groetjes Tini

Tinie zei

Wauwww wat heb je er weer een super resultaat mee bereikt, geweldig!!!

Groetjes Tinie

Marrie zei

Hallo Noriko,

Wat een mooie kaart en wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt.

Groetjes Marrie

Ans S. zei

Super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Liefs Ineke zei

Dat heb je weer super mooi gemaakt Noriko. Ik wens je een heel fijn weekend toe. Groetjes en liefs van Ineke

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
hopelijk gaat het wat beter met je zoon!
ik begrijp heel goed dat je niet elk blog die volger van je zijn, kunt beantwoorden, ik neem het je niet kwalijk,
ik blijf gewoon kijken bij je en inspiratie opdoen en bewondering uitspreken!
groetjes van Daatje

Marlies zei

Een super mooie kaart Noriko! Mooie kleuren en wat een mooie hart! Ook hele mooie stempels heb je gebruikt, het lijkt inderdaad net design papier. Ik zal even bij de link gaan kijken. groetjes, Marlies

Riet zei

Wowwww Noriko,wat heb je toch weer schitterende kaarten gemaakt.

Liefs Riet.