Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



26 april, 2012

Air Mail

Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat een troste loos weer hebben we toch.
Het is heerlijk weer om lekker creatief bezig te zijn, maar we willen toch het liefst allemaal wakker worden met dat lekker zonnetje dat je slaapkamer in schijnt.
Maar ik denk dat we nog even geduld moeten hebben.


Ik wil iedereen nog even bedanken voor de vorige reactie's op mijn vorige post.
Ik ben erg blij met alle tips!


Ik heb de tag gesneden uit stevig Dp papier.
Het komt uit een mannen blokje van DCWV.
De onderkant is bewerkt met een rand pons.


Verder komt al het papier uit het DCWV blokje.


De bootjes stans is van Marianne design.
De ster is een nestabilitie stans en de vlinders zijn ponsen van EK Succes en Martha Stewart.
Verder heb ik het envelopje gestempeld met de post stempels van Eline.


De gouden parels maken het geheel af en zorgen voor een Maritiem effect.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?


Lieve groetjes Noriko

23 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Goede Morgen Zusje
Dat is weer een super leuke creatie.
Weer een hoop te zien.
Heel leuk van kleur.

Gr Leen

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Noriko, schon wieder fleissig? Eine Männerkarte braucht man immer, und Du hast sie sehr schön gemacht. Liebe Grüsse, Ulla

Erica ♥ zei

Je hebt er zoals gewoonlijk weer een feest van gemaakt, er is veel moois te zien, echt prachtig gemaakt met mooie kleuren :)
Grtjs Erica.

Sylvia zei

Wat een súper tag heb je gemaakt Noriko. Mooie kleurencombinatie.
Groetjes Sylvia

Zussenknutsel zei

Supermooi gemaakt Noriko!
-xx-

Wil zei

Wat een geweldige mooie tag heb je ervan gemaakt. Een genot om naar te kijken.

Groetjes Wil

Anneke klerks zei

prachtige creatie heb je gemaakt heel mooie kleuren combie
liefs anneke

Kizzy zei

Een feest om naar te kijken Noriko, het is gewoon fantastisch om te zien hoe jij alles kan schikken om er een pracht van een creatie van te maken.
Liefs Kizzy

Corrie zei

Wauwww Noriko wat een geweldig mooie Tag

Groetjes Corrie

Creation by Heart zei

Hallo Noriko,
Joh wat heb je weer veel op deze tag verwerkt, echt prachtig. De bootjes stans vind ik geweldig, je hebt me daarmee wel op een idee gebracht. Mijn broer is zeilliefhebber. Momenteel schijnt hier lekker het zonnetje, maar harde wind.
Lieve groeten uit Lemmer
HennyB:)

Riet zei

Ohhh Noriko,Wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

een echte stoere label noriko. weer mooi gedaan.

groetjes karin

Martha zei

Prachtig is het weer Noriko!!!
Groetjes,
Martha

Corine van der Zee zei

Gaaaaaaf Noriko, wat heb je dit super mooi gemaakt! Geweldig leuk papier en wat een super mooie afwerking weer, leuk al die gouden parelpen stipjes.
SUPERS!!!!!!

Liefs Corine

corryskaart zei

hoi noriko
een prachtig label/tag en die kleuren vind ik supergaaf,echt heerlijk om naar te kijken!
en ach dat weer,jammer maar we kunnen wel lekker freubelen:-))
groetjes van corry

Ans S. zei

Wat een super gave tag heb je gemaakt, hele mooie kleurencombi.

Groetjes Ans

Nicole zei

Wat valt er toch weer veel te zien op je kaart.Prachtig zoals je het papier hebt gebruikt en al die andere prachtige details en stempels. liefs, Nicole

Danoesja zei

Hoi Noriko

Wat een super stoere tag, hij heeft zoveel mooie details, en het papier is ook al zo mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Marlies zei

Een hele mooie tag met super details! Leuk bootje en heel leuk bewerkt! Een geweldig geheel Noriko! groetjes, Marlies

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een geweldig kijkkaartje heb je weer gemaakt!
Groetjes van Daatje

Paula zei

Noriko, dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Ik ben nu ook volger bij jou geworden en je creaties zien er super uit.
groetjes paula.

Unknown zei

wow Noriko Wat een prachtige kaart weet zoveel om te zien top hoor

Liefs Nellie

Annette zei

Ik vind het een VET STOER kaartje!
Er is zoveel op te zien!
Fijn weekend!
xoxo Annette