Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



20 mei, 2012

Heel veel Sterkte

Goedenavond allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Toen ons het bericht bereikte van het overlijden van Kees zijn moeder, heb ik ook een kaart gemaakt voor Opa Dick.

Met deze kaart willen wij Opa Dick heel veel sterkte wensen met het verlies van zijn vrouw.

"Soms komt het moment om vlinders te laten vliegen"


De kaart is gemaakt van linnen cardstock.
Het plaatje is ook nu weer een piramide plaatje.



 
De tekst stempel binnenin is van Different Colors.
De tekst is gestempeld met Distress inkt en bewerkt met embospoeder.


Het mooie papier is van Maja uit de nieuwe "Vintage Summer Basics" collectie.



Op de kaart heb ik malletjes gebruikt van Marianne Design en Magnolia.
De ponsen zijn van EK Succes en de rand pons is van Tonic.
De afwerking van de kaart bestaat uit mooi rozenkant, lint, gaas, parelband, bloemen en lint.


Zelf vind ik het een mooie combinatie geworden.
Het papier sluit heel mooi aan bij het plaatje en zorgt voor een mooi geheel.


Lieve groetjes Noriko

21 opmerkingen:

Margo zei

Wat een mooie en stijlvolle kaart, hopelijk gaat alles ook met jouw zoontje beter !
Bedankt voor je lieve berichtje !
Liefs
Margo

KarinsArtScrap zei

wat een mooie vlinderkaart noriko.
prachtig gedaan en heel mooi in die blauw tinten allemaal.

groetjes karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Noriko,allereerst voor jullie allemaal heel veel sterkte natuurlijk.Wat heb je een mooie kaart gemaakt met een mooie tekst,heel toepasselijk.groetjes Miranda

Nicole zei

Heel stijlvol, Noriko, vlinders doen het dan altijd goed!! Wat een schitterende details. Liefs, Nicole

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Weer zo mooi met zoveel prachtige details. Sterke mooie kleuren heb je gebruikt. Super mooi.
groetjes Marja

Lenie Hempen zei

Wat een mooie stijlvolle kaart heb je voor Opa Dick gemaakt Zusje.
Heel mooi in die blauwe tinten.
Ik wens Opa en verdere Familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Gr Leen

Anneke klerks zei

prachtige kaart met mooie kleuren en veel details

STERKTE met het verlies
liefs anneke

Janny zei

Dit zijn altijd 'nare' kaarten om te maken, maar Noriko je heb er weer een prachtige kaart van gemaakt zeg, ik wens je heel veel sterkte, liefs Janny

corryskaart zei

hoi noriko
nou uit deze prachtige kaart zal opa zeker kracht putten,ziet er zo tezamen geweldig uit!
groetjes van corry

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo noriko, ein herrlicher kontrast mit dunkelblau und ich mag sehr die Pyramidenbilder. so leuchtet das hellblau noch mehr. Liebe Grüsse, Ulla

Wilma zei

Hallo Noriko,
Het is een STIJLVOL en MOOI condoleancekaartje.
Liefs Wilma

Ans S. zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart, heel mooi met die vlinders erop.
Ik wens jullie heel veel sterkte.

Groetjes Ans

Riet zei

Wat een schitterende kaart is dit.

Liefs Riet.

Loes Oorschot zei

Dit is een stijlvolle kaart! Prachtig van kleur en erg mooi versierd.
Heel veel sterkte met het grote verlies.

Groetjes, Loes

Danoesja zei

Hoi Noriko

Wat een stijlvolle kaart, vlinders zijn altijd mooi op een condoleancekaart.

Lieve groetjes
Danoesja

Christa zei

oww wat mooi zeg, super met de vlinders sterkte hoor xx christa

Martha zei

Wat een geweldig mooie en stijlvolle kaart zeg!!
Groetjes,
Martha

Erica ♥ zei

Het is een prachtig geheel geworden,
dat zal zeker steun geven aan de
ontvanger. Heel mooi gemaakt ☺
Grtjs Erica.

Gecondoleerd met dit verlies..

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko, dat heb je weer heel mooi gemaakt. Toppie hoor. Groetjes en liefs van Ineke

marjolein zei

Hoi noriko, prachtige stijlvolle kaart is het geworden.
Heel mooi met die vlinders. Hij zal er vast veel troost uit putten. Groetjes marjolein.

Corine van der Zee zei

Wauw, ben er stil van, wat een mooie kaart Noriko en zal deze zal zeker steun geven. Mooie kleurencombi.

Liefs Corine