Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



30 juni, 2012

Gewonnen tag bij Angela

Goedemorgen allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze houten tag die in het midden is verwerkt heb ik als pakketje gewonnen bij Angela.
Zelf heb ik hem verder uitgewerkt nadat we bericht kregen dat ons nichtje geslaagd is voor haar drum diploma.

Pauline als nog van harte!!!


Het mooie papier dat in het pakketje zat is van Maja.
Zelf heb ik daar nog papier bij gezocht uit een blokje van DCWV en heet The Performanse Matstack.


Hier zie je goed het tagje dat ik gewonnen had.
Angela had het afdrukje gestempeld en de vlinders, bloemen, swirls en diafilmpje met kant zaten allemaal in het pakketje.
Super Angela bedankt!



De mooie hart stans met kroon aan de linker kant is van Sizzix.


De hartjes aan de onderkant zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart.


Vandaag ga ik met Liesbeth naar Miekelotte om een workshop van Ineke Bezemer te volgen.
De dag start om 10.00 uur en duurt tot 16.00 uur.
Dus als jullie geen reactie krijgen weten jullie waar ik uit hang.(hihi)
Het resultaat zal ik van de week natuurlijk met jullie delen.
Ik wens iedereen een hele fijne dag en tot de volgende keer.


Lieve groetjes Noriko

21 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Je heb er weer wat moois van gemaakt Zusje.
Maar Jij weet overal weer wat van te maken.
Ook deze tag is weer super lief.
En heb hele lieve kleurtjes gebruikt.
Heb een hele fijne dag vandaag.
Ik brand alweer van nieuwschierigheid wat er gemaakt gaat worden.
Maak er wat moois van.

Gr Leen

Willy's creations zei

Wat een mooie weer...en heel veel plezier bij Tineke!

Groetjes,Willy

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooie creatie, prachtige details! En veel plezier vandaag!
Groetjes van Jacqueline

Marjan zei

Wat heb je er weer een mooie creatie van gemaakt, alles past perfect bij elkaar!

Astrid zei

Jemig, wat een geweldige tag heb je gemaakt zeg, er is weer zoveel moois te bekijken, echt super hoor !!

liefs Astrid

arjette zei

Wauwww zeg, wat super mooi weer!!! Je hebt vast een hele gezellige dag gehad bij Miekelotte, ben benieuwd hoor!

gr. arjette.

Christa zei

oww super zeg en veel plezier vandaag xxchrista

Irene zei

Prachtig Noriko en wat zullen jullie weer genieten van zo'n lange workshop!!!

xx Irene

corryskaart zei

hoi noriko
weet hoe blij je kan zijn als je zo pakketje mag ontvangen,want ook ik kreeg er een van ANGELA waar ik reuze blij mee was!
je hebt er een prachtig geheel van gemaakt en hopelijk veel plezier op de workshop!
groetjes van corry

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Noriko.
Lief dat meisje en zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

wat heb je dit weer schitternd gedaan noriko, prachtig weer.

groetjes karin

Corrie zei

Wauwww Noriko
wat mooi....ik raakt er niet op uit gekeken er is zoveel moois op te zien

groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Noriko

Ik zit weer te staren naar het beeldscherm......ik kan er naar blijven kijken....zo mooi.
Je hebt vast een superleuke dag gehad.

Lieve groetjes
Danoesja

Marlies zei

Wauw wat een mooie tag heb je gemaakt! Mooie chique kleuren en super details! Ik hoop dat jullie een leuke en gezellig workshop hebben gehad! groetjes, Marlies

Nicole zei

Dat ziet er allemaal weer prachtig uit. Ben benieuwd wat je gister weer gecreëerd hebt.Liefs, Nicole

Corine van der Zee zei

Tjee bezige bij, dit is weer een plaatje! Prachtig gecombineerd, echt schitterend gedaan.

Liefs Corine

Martha zei

Hoi hoi noriko,
wat een pracht van een labelkaart!
Ik ben wel benieuwd naar je volgende creatie, die van de workshop!
groetjes van Daatje

Adrie zei

Wat een waanzinnig mooie tag heb je gemaakt Noriko , super zo veel als daar op te zien is. En alles erg mooi verwerkt. Hoop dat je een leuke dag gehad hebt bij Ineke , en ben benieuwd naar wat je gemaakt hebt.
Groetjes Adrie

jannekevanveen zei

wat een schitterende creaties allemaal!! ik ben gelijk je volger geworden fijne zondag gr janneke

Liefs Ineke zei

Prachtig gedaan Noriko en wat was het gezellig gisteren he? Groetjes van Ineke en welterusten voor straks.

Creation by Heart zei

Ohhh Noriko, overtreffende trap vandaag. Kom ogen tekort, prachtig. Enne, hoe was het bij Ieneke?? Ik hoop ooit nog eens een workshop bij haar te doen. Ik volg haar blog en ook in HJ zijn haar creaties 1 van mijn favorieten.
Lieve groeten uit Lemmer, HennyB:)