Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



28 februari, 2013

Baby met twinkling


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat is dat toch leuk als je buren zo maar even bij je aan bellen om te vragen of jij een kaart voor ze heb.
Omdat ze weten dat jij die maakt.
Zo ook gister.
Mijn buurman kwam aan de deur en vroeg jij maakt toch van die kaarten?
Heb je er ook een voor een geboorte...


Maandag was ik gestart met deze kaart en was hem aan het afwerken.
Het plaatje was nog nat van de glitter.
Vanmorgen was de kaart droog en helemaal afgewerkt en heb ik hem even langs gebracht.


De buurtjes vonden het een mooie kaart, en om eerlijk te zijn was ik zelf ook wel tevreden met het resultaat.
Ik ben nog niet zo heel lang aan het kleuren met de twinkling en is het even zoeken.


Het afdrukje is gekleurd met twinkling h2o Pale porcelain.
De accenten heb ik aan gebracht met de distress marker shabby shutters.
De huidskleur is gedaan met de distress inkt pad tattered rose en een beetje tea dye
De foto hierboven laat mooi de twinkling in de kleur zien.
En de babyvoetjes die ik met een embosmal in het mica heb gestanst.


De basis van de kaart is gemaakt met de mal van Go-Kreate.
Het papier komt uit het baby blokje van graphic 45.


Het schudgedeelte is gemaakt met een lege tape rol en dicht gemaakt met mica.
Ik ga snel verder met mijn volgende opdracht.
5 blanco kaarten die ook besteld zijn door een buurvrouw.
Dus dames er is weer werk aan de winkel!


Lieve groetjes Noriko


23 opmerkingen:

Hanny zei

Wat een fantastische kaart heb je weer gemaakt, wat een schatje. Je hebt zoveel details gebruikt dat je er steeds naar moet kijken want je ziet telkens weer wat anders, schitterend Noriko, echt mooi.
liefs hanny♥

Ursula Alice Stegmann zei

Diesmal eine Schüttelkarte fürs Baby, wie schön!!!
Liebe Grüsse, Ulla

Elfjesdroom zei

wat een schitterende kaart en wat mooi in gekleurd!!! Ik weet hoe moeilijk het inkleuren in het begin is (stoei er nog steeds mee:)), maar ik vind je kaartje super!!!
groetjes Elvira

Ans Gilbert zei

Hoi Noriko,
Je kaartje is prachtig, super ingekleurd en heel mooi gedetailleerd super..ik heb de stans van Tim vandaag al ontvangen, wat een stevige steun is dat..werkt perfect...

Liefs van Ans

Erica ♥ zei

Leuk hoor Noriko dat ze zo bij je
aan de deur komen, houdt jou lekker
bezig met je hobby ;)
Je hebt echt een super leuke baby
kaart gemaakt, wat een hoop mooie
details, te gek ☺

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

Antoinette Voorn zei

Fantastische babykaart met prachtige details en kleuren!!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Annemieke zei

Wat een schatje, hij lijkt erg groot maar dan kan je je lekker uitleven met mooie details, lief hoor.
groetjes Annemieke

nans'creablog zei

Een prachtige babykaart met superleuke details. Mooi hoor.

Groetjes,
Nans

Nicole zei

Schitterend ingekleurd Noriko!! En wat een prachtig geheel!!! Wauw, kan me voorstellen dat je buurman hem mooi vond. Liefs, Nicole

Martha zei

Hoi hoi Noriko, wat ben je toch veelzijdig!
Wat een pracht van een kaart!
leuk die opdrachten!
Mooi ingekleurd met de twinkling h2o
Groetjes van Daatje

Martha zei

Hoi hoi Noriko, wat ben je toch veelzijdig!
Wat een pracht van een kaart!
leuk die opdrachten!
Mooi ingekleurd met de twinkling h2o
Groetjes van Daatje

corryskaart zei

Hoi noriko
Jou buurtjes zijn zeker heel blij met jou en je prachtige kaarten,want het is echt een snoeppie,en ben altijd reuze nieuwsgierig met die H2 heb het wel in huis maar durft er nog niet mee te werken,hihi
Groetjes van corry

arjette zei

Wat een prachtig kaartje Noriko, erruugg mooi!!!
Je hebt het maar druk met je buurtjes, wat leuk!

gr. arjette.

Agnes zei

Super!!! Wat een mooie babykaart!
Leuk om eens een andere kleur te zien dan roze of blauw en erg mooi gedecoreerd!
groetjes, Agnes

Lenie Hempen zei

Wat een pracht kaart is het weer Zus
Echt schitterend.
Wat leuk dat de Buren aankloppen voor een kaart.
Dat moet Je toch zo zien,dat ze Je kaarten mooi vinden.
Het is ook een schatje van een kaart geworden.
Maak er een heel fijn weekend van.

Gr Leen

scrapcreations-judith zei

Zo, je hebt het maar druk met die buurtjes van je. Hoeveel heb je er, want zo te horen weten ze je allemaal wel te vinden. Je kaart is prachtig, en de kleuren zijn ook super mooi. Groetjes Judith

jolanda zei

prachtig kaartje

JOKE zei

Wat leuk om eens een andere kleur te gebruiken!!! en ja, weer supermooie details er op verwerkt natuurlijk!!!
Je blijft er naar kijken...
Liefs Joke

Anoniem zei

Hoi Noriko wat een geweldig mooi en lief kaartje heb je gemaakt.
Nou ja kaartje ik kan gerust zeggen kaart (lol).
Maar ik vind hem schitterend.

Groetjes Jannie

Riet zei

ohhhhh wowwww Noriko,wat heb je dit toch schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Anke zei

Oh wat een liefie.
Schitterend gemaakt.
liefs Anke

Christa zei

Prachtige baby kaart mooi het groen weer anders dan blauw of roze ;)
oww wat leuk dat je bij jolanda was geweest, dankje wel voor je lieve berichtje over mn drieluikje, in het echt is die veel mooier he ;) xx christa

Teresa zei

This is beautiful. xx