Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



10 maart, 2013

Leuk nieuws

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Van de week werd ik benaderd door Thea wel bekent van 
Ze vroeg me of ik een aantal zondagen van dit jaar een creatie wilde maken voor op hun blog.
Ze had al een tijdje mijn blog in de gaten gehouden, maar doordat ik regelmatig met plaatjes werkte en hun daar niets mee doen had ze me nog niet benaderd.
Maar nu er toch ook gekleurde afdrukjes op mijn creaties te zien waren kwam ze met de vraag.......
Ik voel meer zeer vereerd en heb er dan ook reuze zin in.
Wat een geweldige uitdaging vind ik dit.
Thea super bedankt voor dit aanbod!!


Ik ga iedere maand een kaart plaatsen op het blog.


Ik wens iedereen nog een hele fijne zondag.


Lieve groetjes Noriko

19 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Ik ben heel benieuwd wat Je gaat maken Mijn Zus.
Maar dat het wel weer wat moois gaat worden kun Je wel aan Jou overlaten.
Dus gooi de charmes in de strijd en laat ons genieten,doe Je best.

Gr Leen

Anita Meijer zei

Oh wat super voor je Noriko, gefeliciteerd. Ben benieuwd wat je ons allemaal voor moois gaat laten zien.
Liefs van Anita

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Geweldig Noriko, van harte gefeliciteerd. Want je maakt zulke mooie en aparte kaarten dus dit is zeker verdiend.
groetjes
Marja

Pouwla zei

Oh wat leuk! Veel succes met je nieuwe job!
Groetjes Pouwla.

Loes Oorschot zei

Wat heerlijk voor je Noriko! Gefeliciteerd en heel veel plzier!

Groetjes, Loes

Christa zei

Helemaal leuk om wat te maken voor Krea Teja ... en super te lezen dat je het kleuren gisteren bij DoeaDing leuk vond!!
Hoop gauw je werk te zien met de nieuwe tips ............

Groetjes van Christa

Antoinette Voorn zei

woww das heel gaaf nieuws, heel veel plezier bij krejateja ben benieuwd!!


gr Antoinette

Ans Gilbert zei

Hoi Noriko,
Wat leuk!! van harte gefeliciteerd, ben benieuwd naar je mooie creaties..Liefs van Ans

Richtsje zei

Hoe leuk kan bloggen zijn Noriko! Gefeliciteerd en zoals ik jou creaties bekijk gaat het je ook zeker lukken om ons en Thea te verrassen met je kaarten! Superleuk voor je en succes!!

Groetjes Richtje

Janny zei

Wat een leuk nieuws zeg, en nog leuker wij mogen mee genieten, jammer dat ik je gisteren niet herkend heb, maar ik hoop dat je net zo´n leuke dag hebt gehad als ik, liefs Janny

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Noriko, jetzt bin ich aber ganz neugierig auf deine Neuheit geworden. Ich komme sie sofort anschauen.
Vielen Dank, für deine lieben Kommentare.
Liebe Grüsse, Ulla

Nicole zei

Ooooohhhh wat leuk!!!! Een dikke proficiat Noriko en zoooo welverdiend!!! Veel plezier en succes!! Liefs, Nicole

manuela zei

WOh wat super voor je Noriko, gefeliciteerd. Ben benieuwd wat je ons allemaal voor moois gaat laten zien.

Liefs Manuela

Corine van der Zee zei

Van harte gefeliciteerd Noriko en kan niet wachten op alle mooie en leuke creaties die zullen verschijnen! Dank je wel voor je lieve reactie op mijn USA journal....

Liefs Corine

corryskaart zei

Hoi noriko
Wat leuk en een eer om mee te doen zou zeggen van harte met je geweldig mooie creaties
Groetjes van corry

Aletta zei

Superleuk Noriko, gefeliciteerd en geniet ervan. Je creaties zijn dan ook prachtig. Groetjes Aletta

Ellen zei

Proficiat Noriko wat een leuke "job" . Je creaties zijn ook schitterend dus helemaal verdiend hoor !!
Groetjes, Ellen

Ellen zei

Proficiat Noriko wat een leuke "job" . Je creaties zijn ook schitterend dus helemaal verdiend hoor !!
Groetjes, Ellen

Erica ♥ zei

Wat gaaf dat je gevraagd bent om in
hun team te komen, leuk hoor,
gefeliciteerd ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl