Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



25 maart, 2013

Nu dan echt 50


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Misschien kunnen jullie de blunder van vorig jaar nog herinneren.
Linda waarvan ik overtuigd was dat ze Sarah zou zien maar haar toch niet tegenkwam!
22 maart was het dan toch ECHT zo ver.
En liep ze Sarah tegen het lijf.


Geef Linda een naaimachine met een lappie stof en een klossie garen en ze maakt de prachtigste dingen.
Dus de keuze voor mijn papier was snel gemaakt.


Het mooie pion papier heb ik verwerkt tot de deze mooie flesverpakking.
Ik heb hem gemaakt naar aanleiding van het workshop pakket van Monique en Angela, en tja wie dan een patroon bewaard die heeft wat.
Overigens is hij nu ook met een duidelijke uitleg te zien in de laatste Magnolia Ink.



Ook nu heb ik weer verschillende soorten stansjes gebruikt.


Dit keer heb ik geen afdrukje of plaatje gebruikt.
Maar heb wat labels van het scrapvel gebruikt in combinatie met de geweldige paspop stans van Die-Namics.


 Door deze meerdere keren uit te stansen en deze op elkaar te plakken krijg je een heel leuk effect.


En natuurlijk ook aan de bovenkant een mooi bloementoefje gemaakt.

Lieve groetjes Noriko


15 opmerkingen:

Annemieke zei

Goeiemorgen vroege vogel, hij is weer leuk geworden. Veel gezelliger geven dan de fles alleen.Zeker een origineel Sarah cadeau.
groetjes Annemieke

Lenie Hempen zei

Wat heb Je dat weer super leuk gedaan Zus.
Echt geweldig.
Heb erg gelachen om Je schrijven.
Maar Linda heeft Je die blunder van vorig Jaar echt wel vergeven hoor.
Als Ze aan een lekker glaasje zit,zal Ze er vast nog aan denken hihi.

Gr Leen

KarinsArtScrap zei

wat een prachtig gedecoreerde fles Noriko, dat heb je echt mooi gedaan.

groetjes karin

Corine van der Zee zei

Wauw Noriko, wat een super mooie fles verpakking heb je gemaakt! Er is zoveel te zien en de mallen en het papier passen heel mooi bij elkaar, echt een prachtig cadeau!

Lieve groetjes Corine

Erica ♥ zei

Zo je hebt er weer werk van gemaakt,
wowww wat heb je dat mooi gedaan,
erg gezellig met overal wat moois
te zien ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Richtsje zei

Schitterend Noriko! Wat een fantastisch leuk cadeau heb je van deze fles gemaakt! Supergaaf!!

Groetjes Richtje

HenP Produkties zei

Hoi Noriko,

Wow, wat is ie mooi zeg, ik zag deze inderdaad ook in de Magnolia Ink, was voor mij iets te ingewikkeld hihihihi. Jouw versie is ook al zo mooi, lekker al die stansje, mooi hoor..
Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

Irene zei

Zeker weten dat je de blunder van vorig jaar helemaal goed hebt gemaakt met deze schitterende creatie Noriko!

xx Irene

Aukje zei

Wat een prachtige verpakking voor een fles heb je gemaakt! Heel mooi om cadeau te geven/krijgen ;-) Leuk verhaal heb je erbij geschreven hihi!!
Groetjes
Aukje

Riet zei

Wat heb je dat prachtig gedaan Noriko.
Je zou zo iets moois maar krijgen,zonde om open temaken.

Liefs Riet.

Riet zei

Wat heb je dat prachtig gedaan Noriko.
Je zou zo iets moois maar krijgen,zonde om open temaken.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Nou met dit heb je het dan weer helemaal goed gemaakt hoor Noriko, weet zeker dat Linda je vergeven heeft ;-). Ik vind het weer helemaal prachtig.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Prachtig gemaakt Noriko! Heel toepasselijk voor iemand die tovert met naald en draad!
Liefs, Sandra

Antoinette Voorn zei

Wauw Noriko, wat een super mooie fles verpakking heb je gemaakt!
Deatils zijn te gek!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Agnes zei

Hi Noriko,
War heb je dit weer mooi gemaakt!
Je weet er altijd wel weer iets heel persoonlijks van te maken!
En wat was het gezellig zaterdag! Vond het ook leuk om je in het echie gezien te hebben :)
Mijn box is bijna klaar, alleen nog wat blaadjes plakken morgen.
Liefs, Agnes