Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



26 maart, 2013

Uitdaging 160 Cards&scrap


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag start weer een nieuwe uitdaging bij Cards&Scrap


Het is alweer uitdaging 160 en wat willen wij graag zien:

" Patchwork effect op je kaart of LO"
Ook deze keer wordt de prijs weer gesponsord en is super leuk!!


En 


Stellen weer een leuke prijs beschikbaar, dus reden genoeg om weer met zijn alle mee te doen.

Ook nu hopen we op vele mooie creaties en Lay-outs.
Lees de voorwaarden en de opdracht even goed door op het blog om achteraf teleurstellingen te voorkomen.


Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen: