Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



09 april, 2013

Uitdaging 162


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag start er een nieuwe uitdaging op het challengeblog van Cards&scrap.
De opdracht is gebruik:
4 knoopjes
3 scrappapier
2 bloemen
1 stempel/afbeelding/foto
op je creatie of lay-out.
Dit is mijn creatie geworden.


Het papier dat ik gebruikt heb is van Pion.
Zo ook de afbeelding.






Omdat ik het team van Cards & Scrap vertegenwoordig als workshopper willen ze van mij graag iets anders zien dan een kaart.
Vandaar deze label hanger.
Als mal heb ik een leeg kaartje genomen waar lint om heen heeft gezeten.
Mocht je graag het model willen hebben kun je me altijd even mailen.


Ook aan deze uitdaging zit weer een prijs verbonden.
Onze sponsor is deze week Noor Design.





Voor de voorwaarde en de opdracht kun je even op ons blog kijken.



Verder wens ik iedereen heel veel succes!


Lieve groetjes Noriko


24 opmerkingen:

Annemieke zei

Goeiemorgen, Wat een schatje, helemaal ook mijn ding. Het schitterende papier werkt goed voor deze label. Leuk hoor.
groetjes Annemieke

Lenie Hempen zei

Wat is weer een kunstwerkje Zus.
De opdracht is mooi uit gevoerd.
Echt schitterend gedaan.
Ik kijk elke keer weer met grote bewondering naar Jullie mooie creaties.
Ik blijf er volop weer van genieten.

Gr Leen

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit!

Groetjes,Willy

Bernadet zei

Ik vind je labeltjes echt super geworden Norika!!

Je@net zei

Ziet er weer super leuk uit, Noriko!

Antoinette Voorn zei

Wat een super kunstwerk

Gr Antoinette

Richtsje zei

Wat heb je dit weer leuk bedacht Noriko! Het papier van Pion is zo mooi maar dan nog vind ik het zo knap dat iemand dit er zo mee kan maken!! Geweldig mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

Riet zei

Wat prachtig heb je dit gemaakt.

Liefs Riet.

Hanny zei

Wat maak jij toch telkes mooie creaties, waar haal je de ideetjes toch vandaan? Goh, zo leuk is dit weer, alles in stijl wat met naaien etc te maken heeft, schitterend,.
liefs Hanny♥

Martha zei

Hoi hoi Noriko!
Wat een mooie creatie!
prachtig die labelhanger en wat heb je weer mooi papier gebruikt!
groetjes van Daaatje

corryskaart zei

hoi noriko
wat een leuke gave hanger ziet er zo mooi uit!
groetjes van corry

KarinsArtScrap zei

wat een gave labeltjes en zo mooi afgewerkt, prachtig gemaakt Noriko.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Noriko, ik vind het weer super.
Liefs van Anita

Tinie zei

Erg mooi gedaan Noriko!!
Schitterende creatie heb je gemaakt!
Groetjes Tinie

Sandra zei

Wauw wat ziet dit er super gaaf uit!!
Mooi papier ook, ben zelf helemaal fan van deze kleur!!
Groetjes Sandra

Marijke zei

Wat heb je dit toch weer mooi gemaakt, echt een schitterende creatie!

Groetjes,
Marijke

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Noriko, sehr schön, deine Idee, gefällt mir sehr.
Liebe grüsse, Ulla

Marlies zei

Een geweldige creatie Noriko! Zo mooi en romantisch! prachtig papier en mooie details. Ook een heel leuk idee en zoiets maken ga ik meteen op mijn to do lijst zetten! het rondje(mal) waar de tekst instaat vind ik ook erg mooi! groetjes, Marlies

Jolanda Cuper zei

Wow schitterend ik vind het super mooi!
Groetjes Jolanda

Anke zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt. Geweldig mooie details en dat papier is super mooi
liefs Anke

Anoniem zei

Super leuk! Wat heb je dat weer goed bedacht en zo ontzettend mooi versierd Noriko!
Liefs, Sandra

Nicole zei

Oooohhhh wat mooi!! Gaaf hoor. Liefs, Nicole

Corine van der Zee zei

Ziet er leuk uit Noriko, geweldig mooi papier en afwerking!

Lieve groetjes,

Corine

Pet73 zei

These tags are fantastic!