Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



16 april, 2013

Uitdaging 163



Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag even een melding voor het challengeblog van Cards&Scrap.
We zijn toe aan uitdaging 163.
Wat willen we graag zien???????
Een kaart of Lay-Out met vlinders.



Ook nu is er weer een leuke prijs aan verbonden.
En onze sponsor dit keer is..............


Klik voor de site op de banner van Stempelfeest!



Ook nu hopen we dat er vele het een leuke uitdaging vinden en de vlindertjes zien vliegen om mee te doen.
Kijk wel even voor de voorwaarden op het blog van Cards&Scrap

Allemaal heel veel succes gewenst.


Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen: