Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



14 mei, 2013

Uitdaging 167


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is weer dinsdag en dat betekent dat er alweer een nieuwe uitdaging van start gaat bij het Cards&Scrap Challengeblog.

De uitdaging dit keer is in het teken van de geslaagde!
Maak een kaart of Lay-out voor iemand die geslaagd is en verwerk een uiltje(s)



Voor dit zeer toepasselijke thema in deze tijd van het jaar hebben we ook weer een sponsor gevonden.



Noor design heeft weer een hele mooie prijs voor de winnaar van deze uitdaging.
Dus doe allemaal gezellig mee en maak er iets moois van.

Maar kijk voor de voorwaarden even op ons blog.
Het zou natuurlijk jammer zijn als je door het niet na streven van de regels niet mee zou dingen naar de mooi prijs van onze sponsor Noor.




We hopen dat er veel van jullie weer gezellig meedoen.
En daarom ook voor iedereen veel succes en plezier met maken van een mooie kaart of Lay-out voor deze uitdaging.


Lieve groetjes Noriko


1 opmerking:

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Noriko, wie schön, dass du so oft bei mir vorbeikommst, auch wenn die Gesundheit nicht mitmachen will.
Vielen Dank, für deine lieben Kommentare. Ich freue mich immer, sie zu lesen.
Deine Eule ist so schön rosa, gefällt mir sehr.
Ich hoffe, dich bald wieder in voller Gesundheit vorzufinden!!!
Liebe Grüsse, Ulla