Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



16 oktober, 2013

Scrapuitdaging 3


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De scrapuitdaging op het Cards&Srap blog loopt al even, maar we willen deze nog even onder de aandacht brengen.
De opdracht is om onderstaande lay-out te liften.
Dat betekent dat de je de LO mag draaien spiegelen noem maar op zolang we de lift er maar duidelijk in terug zien.



Natuurlijk zijn er weer prachtige voorbeelden te vinden op ons blog.
Tevens vind je hier ook de voorwaarden.
Dus klik even op onderstaande banner en je komt op ons blog.




Om meteen naar de uitdaging te gaan kun je deze link gebruiken.

                                               http://www.cardsandscrap.nl/2013/10/scrapuitdaging-3.html


En natuurlijk hebben we nu ook een supergave prijs.
Deze is echt zeker de moeite waard om mee te doen.
Hij wordt beschikbaar gesteld door Crealies.


Door deze reminder hopen we dat de teller van de inzendingen gaat stijgen.
Dus doe allemaal gezellig mee en maak er wat moois van.
Ik wens jullie allemaal weer heel veel succes.



Lieve groetjes Noriko


1 opmerking:

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een gave LO ... zo mooi die skyline!

Gr Antoinette