Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



14 december, 2013

Tres Chic tasje


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag is mijn creatie op het blog van Studio Light te zien.
Ik heb het gemaakt met de geweldige mooie lijn van Tres Chic!
Dus ben je nu nieuwsgierig geworden hoe deze creatie er verder uitziet hop dan even over!!!


Voor meer detail foto's en info over deze creatie moet je even op onderstaande link klikken.

En als je er dan toch bent en je bent nog geen volger van dit leuke blog zou ik het leuk vinden als je dat meteen wordt!

Verder wens ik iedereen een hele fijne dag!!

Lieve groetjes Noriko

1 opmerking:

Lenie Hempen zei

Ziet er weer prachtig uit Zus.
Weer een genot om naar te kijken.
Weer schitterend gedaan.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leen