Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



27 januari, 2014

Be Challenged!!


Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zoals ik al bij mijn vorige kaartje schreef, als de winter niet komt ga ik maar even met winterse kaartjes door.
Ik heb weer mee gedaan met de Be Challenged op Facebook van Kreateja.
Super leuk altijd die patroontjes waar je dan mee aan de slag kunt.
En ja om dan toch in het winterse sfeertje te blijven en mijn kerstkaarten niveau op peil te houden ga ik er maar even mee door.


Een kaartje lekker in het wit met het mooie Winter paper bloc van Joy.
Het is inmiddels al blokje nummer 2 en ja ook deze is alweer bijna op!!
Ik vind het zulks leuk papier!


Geweldig leuk om te maken, dit model foto, maar hoe krijg jet het goed op de foto dat ook nog eens alle kanten zichtbaar zijn.
Tja dat worden dus veel foto's.


Het huis van Marianne Design is natuurlijk een geweldige combinatie met de Marianne Design Kerstboom.


Dit was echt weer zo'n creatie waar ik mij kon uitleven met allerlei malletjes.


Om het geheel tegen te houden heb ik de hulst bladeren van Tim Holtz gebruikt.
Lekker voorzien van sneeuw.
Gewoon echt winter!!!!!!


En tot slot het patroon voor de opdracht van Be Challenged.
Ik was dit keer erg laat maar op tijd.
Vandaag om 0.00 uur loopt hij af!!!!


Lieve groetjes Noriko


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko,
Wat een schitterende creatie heb je gemaakt.Je blijft erna kijken.Heel mooi zo in het wit samen met het joy papier.
Hier geen winter en geen sneeuw, maar bij jou wel op je kaart.
Fijne dag groetjes Jannie

Lenie Hempen zei

Ik ben compleet sprakeloos Zus.
Wat is het weer een pracht.
Het is voor Mij weer een mooi kunstwerkje.

Gr Leen

Hanny zei

Hallo Noriko

Wat een pronkstuk zeg, fijn dat je zoveel foto's gemaakt hebt want het is inderdaad lastig om alles mooi te zien maar met zoveel foto's heb ik alles fijn kunnen bekijken. Prachtige creatie Noriko, erg mooi.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Sylvia zei

Prachtige kaart, zag h'm al op f.B. voor bij komen.
Hier was het afgelopen weekend wel winter met sneeuw en vandaag is bijna alles weer weg.

Groetjes Sylvia

Unknown zei

Noriko

ik vindt het weer een plaatje

geweldig

annie

Unknown zei

Hallo Noriko

Ik ben al heel lang een volger van je vindt je werk geweldig
mijn kleinzoon heeft nu een account
voor me gemaakt, kan ik dus nu reageren geweldig.

groetjes Annie

Antoinette Voorn zei

Wauw, wat een schitterende kaart. Heel gaaf, hoor!

Erica ♥ zei

Ik heb niks met sneeuw en kou, voor
mij mag dat weg blijven hoor, maar
met winterse kaarten heb ik wel wat,
heel erg mooi gemaakt ☺

Een hele fijne week nog met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}