Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



13 januari, 2014

Candy op het Studio Light blog



Inmiddels zijn we alweer op de helft van de maand januari.
Dat betekend ook dat de looptijd van de Candy al voor de helft voorbij is.
Om deze nog even onder jullie aandacht te brengen plaatsen we nog even een herinnering.

Deze prijs wil toch niemand missen!
Dus gebruik de link om bij het originele blog bericht te komen voor de voorwaarden.




Natuurlijk hopen we nog op veel reacties.
Dus ben je nog geen volger en heb je ons nog niet geliked op Facebook.
Neem dan snel even kijkje hoe je kans maakt op deze fantastische prijs.


Geen opmerkingen: