Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



11 februari, 2014

Bestie in het Rood - Paars


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Op dit kaartje gebruikte ik weer een Bestie knipvel.
Wat zijn ze super en natuurlijk prachtig gekleurd door Diny Sprakel en Annie Fransen.
Geweldig leuk om deze op je creatie te gebruiken.
In het begin leek de kleur wat lastig.
Maar door even rond te snuffelen en met wat advies van Annemieke van BAMBA kom je altijd tot een oplossing.
En ja deze papierlijn is van Maja en komt uit de Vintage Spring collection.
En zeg nu eerlijk, hij past er super bij.
Nog even zoeken naar wat bijpassend Cardstock en dit is het geheel geworden.


Ik heb de mooie nieuwe rand van Noor gebruikt.
Door deze 2 keer te stansen en achter een midden rand te plakken lijkt het net of het groot frame is.


Om de stipjes nog wat te accentueren heb ik de Pen Touch van Sakura gebruikt welke ook bij BAMBA vandaan komt.
Met diezelfde pen heb ik ook de stipjes op de veren gemaakt op de foto hieronder.


De tekst op het midden gedeelte is met embospoeder bewerkt.



Net als de mooie rode bloem.
Deze is van Unique en gestempeld op een kaartje in deze bloemvorm ook van Unique.
De stempel is gestempeld met Versamark en bewerkt met rode embospoeder van Adirondack.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vinden.


Lieve groetjes Noriko


3 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat weer een pracht van een kaart Zus.
Echt schitterend gedaan.
Ook superleuk van kleur.

Gr Leen

corryskaart zei

hoi noriko
wat een plaatje heb je ervan gemaakt, zo leuk en mooi dat is voor mij als blogger extra genieten!
groetjes corry

Erica ♥ zei

Prachtige kaart in deze kleuren,
super gewoon ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}