Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



20 maart, 2014

Maja en Dutch Doobadoo


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik ben weer even bezig geweest met de kaarten voor de club van Tiets.
Voor je het weet is de maand weer voorbij en moet mijn album voorzien zijn van 2 nieuwe kerstkaarten.


Het model kaart is gemaakt met het stencil van Dutch Doobadoo.
Ik heb de envelop 2 keer getekend en uitgeknipt.
Het mooiste is als je hiervoor papier kiest dat aan beide zijde bewerkt is.
Ik heb gekozen voor de kerst lijn van Maja van het afgelopen jaar.


Door een strook papier tussen de enveloppen te plakken,
 en deze vast te plakken op de achterkant van de flop, kun je aan de voorzijde als je van de strook de twee  flapjes openvouwt er iets tegenaan plakken.


Ik heb gekozen voor een boom tafereel, de slee en een plaatje dat uit het designpapier komt.
De kaart met de kerstman zit verstopt in de rechter envelop.


Achter het raam zit ook een plaatje dat ik heb gebruikt van het designpapier.


Ook in de linkerkant zit een kaart.


Even een foto vanaf de bovenkant.
Zo kun je goed zien dat de bomen echt een gedeelte voor de enveloppen staan.


Als je de flappen van de envelop dubbel vouwt en de bomen kantelt kun je er een pakketje van maken dat gewoon in een envelop past.



Lieve groetjes Noriko

6 opmerkingen:

Annemieke zei

Hoi Noriko,
Wat is die weer mooi, mooie kleurtjes en een heerlijk sfeertje.
groetjes Annemieke

Anneke zei

Wat een mooie uitgebreide kaart. Wat heb jij er een werk van gemaakt. Deze mag wel op mijn deurmat vallen. Groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Wat weer een mooi kunstwerkje Zus.
Het is weer schitterend mooi gedaan.
Weer een genot voor het oog.
Maak er een fijn weekend van.

Gr Leen

corryskaart zei

wauw-wauw wat een pracht creatie, zal veel werk in hebben gezeten maar het eindresultaat is overweldigend!!
groetjes corry

Erica ♥ zei

Tjonge wat zit er weer veel op,
heel erg mooie kerstkaart ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Pet73 zei

WOW, this is stunning! Loooove it!