Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



10 maart, 2014

MDF bloemen met Studio Light


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vandaag wil ik jullie een mooie MDF bloem van Let's get Bizzee laten zien.
Ik heb de 2 grootste bloemen op elkaar verwerkt, en de kleinste hangt als hanger onderaan.


Deze keer heb ik eens niet de randen van het MDF bewerkt.
Ik vond het mooi kleuren bij mijn papier keuze.
Dit is deze keer de nieuwe papier lijn van Pion.
Deze lijn is "Mooi en Neutraal"
Hier hou ik van!!


Hier even een foto met zijaanzicht van de 2 grote bloemen.
Zo kun je mooi de verschillende lagen van de materialen zien.


De mooie vlinder die centraal staat op dit project is van Studio Light.
Ik heb deze gestempeld met versamark op een stukje neutraal Design Papier,
 waarna ik deze heb bewerkt met embospoeder.
Het hart van de vlinder heb ik wat accent gegeven met de PanPastel.
Zo krijgt de vlinder dimensie.


Ook de hanger bewerkt met het zelfde papier.
De mooie grote swirls  zijn van Unique.


Dit keer heb ik weinig stansen gebruikt.
Ik wilde het papier met de bijpassende labels het werk laten doen in combinatie
 met de mooie vlinder van Studio Light en de swirls.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven met mijn creatie.

Lieve groetjes Noriko

6 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat weer een pracht creatie Zus.
Hele maal Mijn kleur.
Echt schitterend gedaan.

Gr Leen

Hanny zei

OO Wat mooi gemaakt, zo lastig om alles in een kleur te maken maar het is geweldig mooi geworden. Wat een werk maar wat een superresultaat, schitterend Noriko, ik ben er weg van.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

corryskaart zei

hoi noriko
wat een bijzondere bloemen en zo bijzonder dat je alles bij een kleur kan houden, zou mij niet lukken hoor:-)) helemaal prachtig!
groetjes corry

Anoniem zei

Hoi Noriko wat ben je weer lekker bezig geweest en wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt.
Echt ik vind hem helemaal geweldig.
Liefs Jannie

Nicole zei

Ooohh wat gaaf en supermooi Noriko! Prachtige mallen heb je gebruikt en zo in één kleur ziet er heel elegant uit. Liefs, Nicole

Richtsje zei

Heel mooi Noriko, zo chique en stijlvol, een beauty!! Het is het bekijken en lezen van al je gebruikte materialen weer meer dan waard!

Groetjes Richtje