Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



07 maart, 2014

Restantjes Pion


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier nog een kaartje met een oudere lijn van Pion.
Maar daarom echt niet minder mooi.
Ik had nog wat restantjes en maak deze dan het liefst meteen op.


Tijdens de kleur workshop bij Doe@ding heeft Diny Sprakel deze prachtige harten voor ons gemaakt.
Diny heeft zelf een mal gemaakt en met de vederlichte klei van Martha Stewart het hart gemaakt.
Dat vraagt om een bijzonder plekje op de kaart.
En wat is er dan mooier dan het plaatsen van een hart op het "hart" van de kaart!


De vlinder is gemaakt met de stans van Joy en zeg nu zelf je zou zeggen dat deze op punt staat van weg vliegen.


Hier kun je mooi de opbouw van de kaart zien.
Sommige details plaats ik verhoogd op de kaart voor meer diepte.
Ik doe dit met kit of met foam tape.
Het voordeel van foam tape is dat dit minder zwaar is dan 3D kit.


Ook de binnenkant van de kaart heb ik bewerkt.
Ik heb dit gedaan met het sterren mask stencil van Dutch Doobadoo.
Ik heb hier de PanPastel voor gebruikt.
Even fixeren en je hebt een te gek en origineel design papier.

Ik hoop dat jullie het kaartje weer leuk vinden.
Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend!



Lieve groetjes Noriko

7 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat weer een prachtig mooi kaartje Mijn Zus.
Lief en vrolijk van kleur.
Weer schitterend gedaan.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leen

Nicole zei

Wat je van restantjes al niet kunt maken zeg! Schitterend Noriko!! Liefs, Nicole

Hanny zei

Prachtig, wat een mooie kaart en ik ben weg van het hart. Diny moet die maar in de "handel" gaan brengen haha, zo leuk. Mooi wat je met de restantjtes van het mooie papier toch iets leuks kunt maken.
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

KarinsArtScrap zei

het is een mooi bewerkte kaart Noriko.

gr karin

corryskaart zei

gossie wat een prachtkaart en dat van restjes? ziet er geweldig uit
groetjes corry

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Noriko, supermooi is die.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat een prachtig geheel maak jij van
restjes, en er is niet eens te zien
dat het restjes zijn, heel mooi ☺

Een fijne zondag nog met heel
veel leuke dingen en genieten van het weer.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}