Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



19 juli, 2014

DT project dag


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is alweer even geleden dat we de DT dag
 hebben gehad van Let's get Bizzee.
Een dag vol met leuke dingen.
Veel gelachen, veel besproken en 
de handjes laten wapperen.


Zo hebben we naar idee van Jolanda de Ronde
 dit super leuke project gemaakt.
Je mocht een project van Let's get Bizzee uitzoeken,
wat je daarna ging bewerken met cardstock,
aluminiumtape en zwarte gesso.


Je snapt door het vele gekwebbel met zijn alle,
kwamen we in tijdnood en moest het project 
thuis afgemaakt worden.


Super gaaf en totaal iets anders dan 
ik normaal aan projecten maak.



Hierboven zie je het effect dat het geeft als je 
een patroon tekent in het tape en het dan 
bewerkt met zwarte gesso.
Super leuk en stoer!!


Verder is het afgewerkt met papier van Studio Light
uit de Industrial line want die past hier natuurlijk super bij.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!
En wees gewaarschuwd als je aan de slag gaat........
Je krijgt vieze vingers!!!!

Lieve groetjes Noriko

3 opmerkingen:

Juanita zei

wauw, super mooi zeg!
liefs juanita

Lenie Hempen zei

Wat weer een prachtig mooi projectje Mijn Zus.
Schitterend mooi gedaan.
En voor vieze vingers/handen helpt water en zeep heel goed hoor hihi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leen

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Noriko, ik vind het geweldig mooi.
Liefs van Anita