Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



15 augustus, 2014

Kaarten maken met Tiets


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Er is inmiddels weer een nieuwe uitdaging van start gegaan
Onderstaande digi kun je opvragen en er een 
leuke creatie mee maken.
Lees voor het aanvragen van de digi even de 
voorwaarden door.
Zodat je weet waar je je aan moet houden!


Ik heb de digi gecombineerd met de nieuwe
winter Paper Pad van Noor!design.
De geweldige mal van Dutch Doobadoo mag hierbij 
natuurlijk niet ontbreken.


De digi heb ik ingekleurd met Copics.


Hier nog even de leuke kraftlabels van 
Dutch Doobadoo.
De belletjes heb ik gemaakt met een stans van 
Marianne Design.


Hier nog even die super leuk digi.
Het is er weer één van Heather.


En tot slot de super gave bloem.
Gemaakt met een stans van
Memorybox.



Lieve groetjes Noriko


5 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat weer een pracht mijn Zus.
Echt weer een schitterende creatie.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leen

Unknown zei

Hij is super gaaf!!

Laura zei

Wauw, wat is ie mooi geworden zeg, heb ook net mijn ster af..

Unknown zei

Ik heb de ster in het echt mogen zien van je, een geweldig kunst stuk is het weer geworden,vooral de kleuren zo mooi.

Groetjes van Annie

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaart!

Hij is geweldig geworden. Mooie kleuren zo bij elkaar.

Groetjes, Natasja