Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



28 september, 2014

Moe maar voldaan


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Na 2 super gave demodagen bij Doe@ding,
 ben ik nog steeds aan het nagenieten.
Wat was het super om deel uit te mogen maken 
van het demoteam.
Vele mensen mocht ik ontvangen aan mijn tafel.
De een was nog enthousiaster over de nieuwe
producten van Studio Light dan de ander.
Zo was iedereen ook gek van deze
servethouder gemaakt met 2 Dutch Doobadoo
Shape Art mallen.


Voor de basis heb je nodig:
De kerst boom mal en de Arrenslee mal.
Van beide de 2 grootste maten omtrekken en uitknippen.
Ik heb gekozen voor Kraft en designpapier van 
Studio Light Scandinavian Winter.
De kleinste boom is gemaakt van de 2 kleinste maten van de mal.


Het tussenstuk dat aan de slee zit verleng je zodat je
dit achter de boom kunt bevestigen.
Op het stukje dat zich nu bevind op de grond
tussen de boom en de slee maak je een dwars stukje
 stevig papier.
Hier komen de servetten op te staan.
Vervolgens een standaard achter de boom plaatsen.
Ik heb de Tim Holtz standaard gebruikt.
Tot slot het touwtje bevestigen.
Ik heb dit op de voorkant achter het plaatje geplakt
 en door het gaatje
aan de achterkant van de boom bevestigd.
Dit touwtje houdt het geheel bij elkaar.
Maar zorg ervoor dat dit aan een kant zit.
Anders kunnen de tafelgasten met hun vette kip handen geen 
servet uit de houder pakken.


Als laatste kun je de houder na eigen idee afwerken.
Zo heb je een leuke en originele servethouder 
op je kerst tafel staan.
Veel succes als je ook deze standaard gaat maken.
Ik vond hem erg leuk om uit te werken!


Lieve groetjes Noriko

5 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Hoi Noriko,

Echt zo gaaf dat het zo geslaagd was,
echt heel erg leuk.
En deze servethouder is idd heel
erg mooi ☺

Fijne avond ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Laura zei

Wat een ontzettend leuk idee, en wat is ie gaaf..

Dortesjs zei

wonderful and very sweet

jolanda zei

ziet er leuk uit

Unknown zei

Geweldig gedaan Noriko,

maar wat een prachtige decoratie
tafel had je gemaakt op de demodagen bij Doe@ding zo sfeervol mooi hoor.

Groetjes Annie.