Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



28 oktober, 2014

Schaatsen


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb een nieuw voorbeeld gemaakt voor een kaartpakket 
van De Hobbykamer.
Als basis heb ik hier de Schaats van Brenda Walton
voor gebruikt.
De schaats is bewerkt met het mooie papier van 
Studio Light.


Wat men misschien niet verwacht is dat de
schaats bewerkt is met de Industrial line 
van Studio Light.
Dit is namelijk de "mannenlijn"
Maar zoals je hier kunt zien kan dit 
ook prima voor andere doeleinden gebruikt worden.


De mooie toef is gemaakt op een ijskristal van 
Wild Rose Studio.
Welke gestanst is uit mat zilver karton.
De mooie rozet is gemaakt met een stans van 
Tim Holtz.


Het mooie plaatje is.......
Hoe kan het ook anders van Studio Light.

Ik moest mij inhouden met deze creaties,
vele van jullie weten inmiddels wel dat ik van rijk
gevulde kaarten hou.
Maar veel ruimte had ik hier niet.
Maar ik vind al zeg ik het zelf
de schaatscreatie goed gelukt.


Lieve groetjes Noriko


8 opmerkingen:

De hobbydroom zei

Wat ontzettend gaaf zeg deze schaats! Wauw
Lieve groetjes, Mandy

Original handmade by Janneke zei

Wauw Noriko,
Dit heb je ontzettend mooi gemaakt zeg!!
Prachtig papier in combinatie met de bloementoef, echt SUPER!

Groetjes Janneke

Karin Heiloo zei

Hij is superleuk zo hoor !!
Gr. Karin

Natasja's Kaarten zei

Wat een gave schaats!

Heel erg leuk geworden!

Groetjes, Natasja

Erica ♥ zei


Mooie schaats heb je gemaakt, met
natuurlijk die mooie lijn ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

By XaLu zei

Wow, wat een schitterende schaats is dit! Heel erg mooi gemaakt.

Groetjes,
Nicole

emsiescreaties zei

Ziet er super uit Noriko!

Juanita zei

Wauw, super mooi je schaats!
Liefs Juanita