Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



25 november, 2014

Kerst voor De Hobbykamer


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik ben aan de slag gegaan met die leuke Kraft zakjes
Wat zijn deze leuk om mee te werken.


Deze keer heb ik het zakje gemaakt als voorbeeld 
voor De Hobbykamer.
Ik heb gekozen om het in de 
bruintinten te houden.
Het mooie plaatje is van 


Ik ben gek van deze mooie dennenappel.
Ik heb hem gemaakt met de stans
van Leane creatief.
Wat is het super gaaf om te zien
hoe hij onder je handen groeit.
En als een echte dennenappel tot leven komt.


En tja in het zakje moet natuurlijk ook nog iets.
Ik heb hier de mooie stempel van 
Noor Design! verwerkt.


En dan nog even een plaatje van het totaal.
Ik vind het een hele mooie kleurencombinatie en 
ben erg benieuwd hoe jullie hem vinden.

Ik wens iedereen een hele fijne dag!


Lieve groetjes Noriko


4 opmerkingen:

Merian Creatief zei

Wat een leuke kaart!
Groetjes, Merian

Margo zei

Supermooi Noriko !
Ik ben echt wel fan van je stijl !
Liefs
Margo

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige creatie !!
Mooie mallen heb je gebruikt heel mooi geheel .
Groetjes Doris

jolanda zei

leuk