Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



14 december, 2014

7 TAGS DAG 7


Lieve allemaal

Vandaag laat ik jullie deze tag zien.
Welke ik gemaakt heb voor de club
7 dagen maken de beheerders van de club een tag
Met een verplicht thema.
Ik mocht kiezen uit een aantal digi teksten,
en heb deze tag ermee gemaakt.


Ik heb als basis hiervoor het Dutch Doobadoo label gebruikt.


Er zit een label in welke je eruit kunt halen.


Hier even een foto van het label dat eruit kan.
Ik vond het weer een superleuke opdracht om 
te maken voor de club.
Ben je nog geen lid,
Meld je dan aan en doe gezellig mee op de club.


Lieve groetjes Noriko

4 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi noriko
wat een prachtige tag en zo leuk met dat extra label erin
grt corry

Unknown zei

Wauw wat een prachtige tag..! Bedankt voor je duidelijke uitleg..!!
Gr Wendy

Doris knippenenplakken zei

Wauw wat een prachtige tag !
Mooie leuke details.
Groetjes Doris

Epie zei

Prachtige Tag geworden , ik ga
jouw volger worden hoor , veel hobbyplezier. Groet Epie xx